Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

inwestycje na giełdzie - co wybrać?

inwestycje na giełdzie - co wybrać?

gapppa / 2011-04-19 14:09
witam,
w sprawach giełdy jestem nowicjuszem, chciałbym zainwestować większą sumę w akcje jakiejś stabilnej spółki, czy możecie mi wskazać co obecnie najbardziej się opłaca? z góry dziękuję
Wyświetlaj:
Ciułacz / 2011-04-20 02:01 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Jestem ciekawy czy Ty się pytasz od niechcenia czy na poważne?
A może udajesz nowicjusza aby następnie w ramach odpowiedzi nakierować na swoje usługi ?
Bo jak naprawdę jesteś nowicjuszem i chcesz tu uzyskać wskazanie co się najbardziej opłaca to graniczy z naiwnością.Jak Ci powiem że PKO to zainwestujesz w PKO ? W każdym bądź razie ja bym się nie odważył.
Generalnie to rzadko kto Ci może wskazać jakąś spółkę bo to może ktoś uznać za doradztwo w inwestycjach a na to może być paragraf,chyba że ktoś ma odpowiednią licencję.
Ale nie ma co tu straszyć ,bo przecież można się wymieniać opiniami tak jak tu zwykle się to odbywa.A żeby się wymienić opiniami to podaj jakiś przykład ,to ktoś może się znajdzie aby zabrać głos.Zacznij samemu analizować spółki to Ci będzie łatwiej nawiązać dyskusję.
Bądź aktywny to załapiesz wiatr w żagle .
Pozdrawiam.
Ps. Ja osobiście polecałem spółki co rokrocznie płacą dywidendę i idą zgodnie z indeksem, a spekulacje zostawmy spekulantom .
gapppa / 2011-04-20 13:29
przecież rada taka nie jest zobowiązująca, a zawsze z wskazaniem jakiś spółek można więcej sprawdzić, kto powiedział że od razu zdecyduję się na to co mi ktoś poleci, może po prostu ułatwi mi wybór. Przyznam że myślę już o paru, tauron albo pekao sa, wiec nie wiem w czym jest problem
ad... / 62.21.32.* / 2011-04-20 13:56