Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Inwestycje w PKP Intercity. 1,8 mld zł na modernizację wagonów i lokomotyw

Inwestycje w PKP Intercity. 1,8 mld zł na modernizację wagonów i lokomotyw

Wyświetlaj:
Krystyna 10000 / 212.244.241.* / 2015-11-04 08:26
Poniższą wypowiedź cytuję z komentarza, ponieważ od grudnia tj. zmiany rozkładu pociągów będzie on pasować również do licznej rzeszy zarządzających w moim przypadku przewozami regionalnymi.

.."Poza tym dowiedziałem się nieoficjalnie, że od grudnia (nowy rozkład) mój pociąg będzie przejeżdżał przez moją miejscowość nie zatrzymując się co pozbawi około 150 - 200 osób możliwości dojazdu do pracy! Chodzą plotki, że to jakiemuś wysoko postawionemu tępemu idiocie, który korzysta z tegoż pociągu przeszkadza ilość osób wsiadających do jego środka transportu i zarządził taką malutką zmianę. Patrząc na to co się dzieje w naszym kraju plotka raczej znajdzie potwierdzenie w rzeczywistości.Z takimi wałami rządzącymi spółką życzę powodzenia w walce o podróżnych."
Koleje regionalne w województwie łódzkim, również likwidują przystanki i przyspieszają pociągi. Nie będą si e zatrzymywać na stacjach na których od lat ludzie wsiadali i dojeżdżali do pracy. Koleje regionalne otrzymały miliardową dotację z budżetu państwa mimo, że w ubiegłym roku odnotowali milionowe straty. W takim układzie nie muszą zabiegać o pasażerów, pociągi mogą jeździć dalej puste a budżet będzie corocznie dopłacał do pustych przebiegów. Głównie sugestie pasażerów powinny być brane pod uwagę przy zmianie rozkładów pociągów , jednak pasażerowie to daleko posunięci intruzi , którzy reklamacjami zmuszają opieszałych pracowników PKP do odpowiedzi,że nic nie da się zrobić.
jam333 / 95.51.202.* / 2015-10-13 15:00
Infrastuktura tory to raz..słaba...dwa widze te pociagi czesto...puste...nie lepiej sprzedawać bilety za 10 złotych nawet i miec komplet..?
Obywatele / 84.10.164.* / 2015-10-13 22:40
Przykłady mówią same za siebie ;) Jeżdże bardzo często, czasami dzień w dzień przez tydzień i niestety
za każdym razem coś -bo trakcja, bo pociąg bo..... nigdy na czas.
Na niektórych trasach ilość przesiadek- liczba nieskończona

Ceny biletów- jak mój poprzednik pisał zamiast obniżyć i wozić ludzi lepiej ponieść i wizić powietrze - no ale jak twierdzą władze jest super jest super- A ja sie pytam tylko dla kogo?
vic007 / 194.169.236.* / 2015-10-13 12:58
w tym kraju inwestycja w spólkę państwową oznacza, że za chwilę znajdzie się kupiec, który dostanie to za marne grosze (czyli tzw prywatyzacja)
grzegorz1958 / 89.229.3.* / 2015-10-13 12:06
Co ten gość opowiada za bajki. Po co mi auto bardzo szybkie jak wokoło mam same polne drogi? Przecież krótszy czas przejazdu nie zależy od IC tylko od PLK bo to oni naprawiają i remontują torowisko. Takich dziś mamy prezesów i nie dziwota że wszystko tak na kolei kuleje. Najgorzej doświadczają tego zresztą pasażerowie a czym mniejsza stacja czy przystanek to gorzej bo każda spółka widzi tylko swój kawałek i z reguły nie ma odpowiedniej współpracy jak zapowiadano przy prywatyzacji. Kolej powinna mieć jednego gospodarza czy prezesa. JEDNEGO!!!
PKP IC / 66.102.9.* / 2015-10-13 12:31
Dzisiaj na dalsze odleglosci[powyzej 200 km] lepiej sie nie wypuszczac samochodem.Na drogach z kazdym rokiem przybywa idiotow za kolkiem skutkiem czego do domu mozesz wrocic w................... debowej jesionce.Bezpieczniej dojedziesz pociagiem 160/h niz na autostradzie,gdy kolo Ciebie gnaja debile z predkoscia moze i mniejsza ale bez wyobrazni i czesto do tego po ALKO lub na prochach.
Trex 83 / 89.74.24.* / 2015-10-13 09:54
Jeszcze niech tylko wymienią też tory. Co z tego że kupią nowe Lokomotywy i wagony, skoro tory się nie nadają na szybkie pociągi
Patrycja999 / 46.45.78.* / 2015-10-13 09:33
Najpierw to grupa PKP powinna zainwestować w modernizacje torów i sieci trakcyjnych, które w pewnych obszarach Polski są w opłakanym stanie. Co z tego, że będą "piękne" pociągi jak nie będą po czym miały jeździć. Aktualnie, żeby dojechać z Łodzi do Wrocławia trzeba liczyć około 4 godzin, dla porównania samochodem to niecałe 2 godziny.
Oczy / 88.117.115.* / 2015-10-13 09:31
Ludzie CHCA wygodnie i czysto podrozowac. Przez ostatnie dziesieciolecia pociagi pospieszne i osobowe roznily sie tylko rodzajem wagonow, ale wszystkie byly tak samo zapuszczone brudem i zdewastowane. Czas najwyzszy ten stan rzeczy zmienic. Oczywiscie padna tu zaraz argumenty typu "nie stac na drozsze bilety", "dzieci gloduja" itd. bo zawsze znajdzie sie ktos, kto pojedzie i smierdzacym ulepkiem, aby tylko mniej wydac, ale ja sie ciesze z takiego obrotu sprawy. To nad czym mogliby popracowac, to rozklad pasazerow po wagonach - ostatnio w Pendolino widzialem pol skladu dosc ciasno upakowane, a drugie pol niemal puste.
Lukasz184 / 77.92.43.* / 2015-10-13 08:50
Brzmi fajnie, ale trochę jak science fiction.
Paweł882 / 83.26.163.* / 2015-10-13 08:44
Aby przyciągnąć pasażerów należałoby raczej pomyśleć o dostępności połączeń. Co z tego że na rozkładzie jest np. 40 połączeń jak tylko 20% z tego jeździ codziennie i jak tu dojechać do pracy lub z niej wrócić . Poza tym w ciągu godziny potrafią być 4 pociągi w jednym kierunku a o innej porze w tym samym kierunku nie ma ani jednego przez 5 godzin. I o jakim udogodnieniu i zdobywaniu pasażerów tu mowa, to czysta kpina
Akub / 213.199.219.* / 2015-10-13 08:05
Hm...Modernizacja... po raz setny będą modernizowane te same pociągi... Ostatnio jechałam pociągiem - 5 godzin w przejściu, na korytarzu. Dwa tygodnie później jechałam pociągiem piętrusem - pamiętałam je z dzieciństwa, ale nie sądziłam, że jeszcze coś takiego na torach się znajduje... Szok.
Oczy / 88.117.115.* / 2015-10-13 09:23
Nie bardzo cie rozumiem - pietrowe pociagi jezdza po dzis dzien w wielu krajach i sa to czesto zupelnie nowe, lub modernizowane jednostki. A ze ci sie to z dziecinstwem kojarzy, to zaraz "szok"?
Zadowolony klient / 91.208.93.* / 2015-10-13 08:05
Od paru lat jestem zmuszony korzystać z "usług" PKP IC (dojazd do pracy). Jakie znaczenie ma to, że modernizują tabor kolejowy jeśli nie potrafią pomyśleć nad rozkładem jazdy. Od dwóch miesięcy, codziennie pociąg, którym mam zaszczyt dojeżdżać do pracy przyjeżdża do Warszawy z opóźnieniem od 10 do 40 min. (pociąg "Lublinianin") i codziennie muszę się tłumaczyć ze spóźnień. Poza tym dowiedziałem się nieoficjalnie, że od grudnia (nowy rozkład) mój pociąg będzie przejeżdżał przez moją miejscowość nie zatrzymując się co pozbawi około 150 - 200 osób możliwości dojazdu do pracy! Chodzą plotki, że to jakiemuś wysoko postawionemu tępemu idiocie, który korzysta z tegoż pociągu przeszkadza ilość osób wsiadających do jego środka transportu i zarządził taką malutką zmianę. Patrząc na to co się dzieje w naszym kraju plotka raczej znajdzie potwierdzenie w rzeczywistości.Z takimi wałami rządzącymi spółką życzę powodzenia w walce o podróżnych.
jaanek / 188.146.3.* / 2015-10-13 07:56
pociąg relacji Szczecin- Olsztyn to makabra, w 2 klasie jest ładniej i czyściej niż i 1, głośniki przed każdą stacją obudziłyby nawet umarłego nie mówiąc o denerwowaniu żyjących. Dlaczego jedzie tak długo?
Obywatel 000 / 84.10.164.* / 2015-10-13 22:37
O tak i trasa Olsztyn - Warszawa (KM) jedzie i jedzie i jedzie i dojechać nie możę - a ponoć wszystko jest super :)
GOŚĆ717 / 88.220.168.* / 2015-10-13 07:25
W czasach studiów, jeszcze bez prawa jazdy jeździłam pociągiem do Gdańska, ostatni mój raz był w zimę kiedy nie było miejsca żeby usiąść, więc podróż spędzona kilka godzin na stojąco. :) Drzwi byly oblodzone, podłoga również, a ja z kilkunastoma innymi osobami i walizkami musieliśmy się cisnąć w przejściu między wagonami. Pomijam fakt, że początkowo pociąg regionalny nie dojechał i pasażerów zabrał pociąg pospieszny, gdzie już wszyscy mieli zakupiony bilet na regionalny, który nie dojechał. Przemiły Pan sprawdzając bilety oznajmił nam, że powinien nas za to biletowe OSZUSTWO wysadzić na najbliższym peronie. Powiedziałam sobie - ostatni raz ! :) Od tamtej pory moja noga nie stanęła i nigdy więcej nie przekroczy drzwi PKP.
Turbina / 78.8.190.* / 2015-10-13 08:30
Moim zdaniem jesteś słabeuszem. Ja w okresie nauki też jeździłem i to niekiedy w toalecie przez 5 godzin. Był okres że samochód wrócił do łask ale teraz znowu pociąg stał sie głównym środkiem transportu pomiedzy miastem Wrocław a Gdańskiem. Przyznaje że jest szybko bezstresowo i bezpieczniej niz samochodem. Więc nie pisz jeśli nie pokonujesz dużych dystansów przynajmniej dwa razy w miesiącu.
Gość378 / 88.220.168.* / 2015-10-20 14:53
Słabeuszem? :) Mam płacić za bilet, żeby jeździć 5 godzin... w toalecie? :) Nie sądze.. :) Ale skoro Tobie wygodnie jest posiedzieć na kibelku i płacić za to tyle pieniędzy, miło spędzić sobie czas podczas podróży cudownym PKP, to gratuluję. :) Mocarzu :) Płacę i wymagam. PKP skoro oferuje mi komfortową i szybką podróż, to powinna mi to zapewnić, a niestety tego nie robi. Coś mi się wydaje, że jesteś pracownikiem polskich kolei... :)
Robson811 / 212.182.74.* / 2015-10-13 06:43
Przed wyborami jak przed świętami - WSZYSTKO SIĘ ZMIENIA na lepsze a po wyborach ... wszystko po staremu ... i kto tu kłamie ? ja juz chyba wiem a TY ?
ccc1110 / 77.99.86.* / 2015-10-12 23:50
wagony sa z epoki Gierka. Dla mnie brakuje wyswietlaczy pokazujacych gdzie sie znajdujemy i ile zostalo do celu. Pociagi jezdza strasznie wolno. Niejednokrotnie szybciej jestem autokarem niz pociagiem.
do początku nowsze
1 2 3 4

Najnowsze wpisy