marekmostowy
/ 213.134.190.* / 2010-12-23 20:57
W jaki sposob moge ksiegowac tego typu koszty?
Kupuje produkty elektroniczne (kurs, poradnik, szkolenie, uslugi, tlumaczenia etc. zwiazane z prowadzona przeze mnie dzialalnoscia) poprzez serwis clickbank/ejunkie itd.
Na potwierdzenie tego, ze dokonalem zakupu mam:
potwierdzenie w systemie paypal (moge je wydrukowac)
potwierdzenie w historii rachunku bankowego na transakcje karta platnicza
mailowe potwierdzenie z serwisu clickbank dotyczace tego zakupu
Oczywiste jest, ze zadnego dokumentu w formie fizycznej od nikogo nie dostane, stad moje pytanie w jaki sposob mozna ksiegowac takie koszty.
Inny przypadek to zakup uslug od osob prywatnych z U.S.A, na ktory rowniez bede mial tylko potwierdzenia platnosci w systemie paypal LUB potwierdzenia w historii rachunku bankowego na platnosc karta platnicza.
Szacuje ze jakas polowa wszystkich moich kosztow prowadzenia dzialalnosci bedzie wygladadla wlasnie tak. W stanach nie ma z tym zadnego problemu i sama platnosc karta jest dla nich wystarczajaca.
Jak ksiegowac takie wydatki? To beda moje realne koszty i bez nich nie bede w stanie prowadzic interesu. Uprzejmie prosze o jakiekolwiek podpowiedzi.