Forum Forum pracyDokumenty

jak powinny byc napisane referencje?

jak powinny byc napisane referencje?

superos / 2013-03-28 09:50
od niedawna prowadze mala firme, niedlugo odchodzi moj pracownik, chce abym mu napisal referencje, jednak nigdy takich nie pisalem i nie wiem co powinny zawierac? prosze o pomoc
Wyświetlaj:
ciezarna / 2013-03-28 14:23
przedewszystkim powinny byc z prawda napisane! a jakies podstawowe przyklady i wzory takich pism znajdziesz ogolnie napisane w internecie wiec wystarczy poszukac konkretnie i znajdziesz napewno cos co cie intersuje
favorek123 / 2013-03-28 10:47
to taka opinia troche o pracowniku jak sie wywiazywal z pracy, co dokladnie robil, czy byl sumiennym pracownikiem
szklarek / 2013-03-28 10:32
Nie ma w tym zakresie specjalnych zasad. Na pewno niezbędne jest oznaczenie danych pracownika, okres pracy, stanowisko, zakres obowiązków.
W części stricte opisowej- to jak sobie z zdaniami radził, czym się pozytywnie odznaczał, co i jak robił PONAD kodeksowe wymagania wobec pracownika.

Tu kilka wzorów:

http://msp.money.pl/wzory-dokumentow/przyklady,dokumentow,szukaj.html?szukaj=referencje

Najnowsze wpisy