Forum Forum dla firmZakładanie firmy

jak reklamować firmę?

jak reklamować firmę?

grzesiek_pac1 / 2012-03-06 14:09
jak mogę skutecznie rozreklamować swoją firmę z branży gastronomicznej, zajmuję się kateringiem i zależy mi na tym aby informacja o firmie dotarła do możliwie największego grona potencjalnych klientów, może jakieś ulotki roznosić po firmach ?
Wyświetlaj:
Poldek Raczkiewicz / 5.226.87.* / 2015-10-05 09:20
Myślę, że ciekawym rozwiązaniem może okazać się w tym wypadku reklama wielkogabarytowa. Dla lokalnego przedsiębiorcy to chyba najskuteczniejsza forma, jeśli chcesz wiedzieć więcej o reklamie wielkogabarytowej to wejdź na www.znakidrogowe.org.
surukka / 37.248.255.* / 2016-03-12 11:46
znam firmę lemonsolutions.pl i oni dobrze promują firmy z branży gastronomicznej
MartynaO / 2015-06-02 11:35
Myślę, że również warta jest obecność na targach branżowych.
Katarzyna Skorupka / 88.156.5.* / 2016-11-13 12:43
To jest na pewno skuteczne. I wtedy można zwiedzającym serwować kawę w papierowych kubkach z logo i danymi kontaktowymi twojej firmy. (takie kubki możesz zamówić na www. rainbowcups.eu/pl/
paulina363 / 2015-06-03 10:17
Dobrze jest też pomyśleć o czymś wyróżniającym. Czy w ofercie kateringowej masz, np. dania bezglutenowe lub wegetarian? Czasami organizuję warsztaty lub szkolenia i wiem, że miejsce musi być blisko restauracji wegetariańskiej - uczestnicy tego oczekują. Podobnie jest teraz w przypadku firm, fajnie jest mieć wyróżniającą się ofertę.
marcin59 / 176.221.120.* / 2015-06-22 19:19
Mogą to być jakieś ciekawe gadżety dla klientów, tylko nie długopisy ani kubki, tylko coś ciekawego jak: kostki magnetyczne (można je kupić w paru hurtowniach), albo e-czaposima (akurat czasczytania oferuje coś takiego dla firm po wykupieniu abonamentu).
MarekSzan / 2015-05-31 17:59
wprawdzie jestem mocno internetowy, ale...
W większości firm, w których nie ma stołówek to panie z recepcji decydują o tym co się je. Istnieją specjalne listy mailingowe wewnątrz firm, gdzie rozsyła się informacje. Proponuję: fajna ulotka/katalog dań + czekolada (tak, wiem, śmiesznie brzmi, ale działa!) I kurs po firmach. Jeśli w ciągu 5 dni obejdziesz 25 firm to zwrot będzie na poziomie 5-6. A to już sporo, prawda?

Daj znać jak poszło!

Marek
-----------
Darmowy Pasek biznesowy: http://www.pasekbiznesowy.pl/
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.Dotacje na innowacje.Inwestujemy w Waszą przyszłość.
Lavinia22 / 2014-09-10 19:35
@rob-bud, zgadzam się, co do strony internetowej. W dzisiejszych czasach, jeśli klient nie znajdzie podstawowych informacji o firmie i/lub ofercie w internecie, całkiem prawdopodobnie skorzysta z usług konkurencji. Niby nic, ale tak jest. Sama czasami tak postępuję i to jest odruchowe.
@ekspertta, to jest dobry pomysł, choc tu istnieje ryzyko, że nie każda branża będzie mogła zastosować owo rozwiązanie (choć jak sobie wyobrażam, większość jednak tak). Większym nawet problemem jest zwyczajny brak czasu. Niewielu przedsiębiorców znajdzie w grafiku miejsce na udzielanie się na forum. Mamy co prawda marketing szeptany i agencje, ale to są kolejne koszty. A warto te pieniądze (i energię!) zainwestować w dobrą komunikację z klientem. W moim przypadku bardzo skutecznym kanałem okazał się sms marketing. Korzystam z usług http://serwersms.pl/ - rzecz jest bardzo tania, tylko 6zł za 100 smsów i wg mnie atrakcyjna dla odbiorcy. Firma oferuje jeszcze teraz darmowy nr ShortCode, dzięki któremu klienci sami mogą dopisać się na naszą subskrypcję i otrzymywać np. powiadomienia o promocjach. No a wiadomo jak takie hasło działa na konsumentów ;)
rad555 / 2014-08-25 22:17
Reklamuj się u nas!Targzlecen.pl to miejsce,w którym możesz ogłosić swoie usługi do wykonania, dzięki którym szybciej osiągniesz swoje efekty - przeprowadzisz pełny proces przetargu, zmniejszysz koszty i oszczędzisz czas,poszerzysz bazę potencjalnych odbiorców i wiarogodne podmioty, a także wzmocnisz własną markę.
ccesee / 93.174.29.* / 2015-05-31 17:30
Zamiast zadawać pytania na forum to można zawsze poszukać w wyszukiwarce.
Tu masz coś co mi zaraz wyskoczyło w temacie reklamy na samochodzie http://www.megaoklejanie.pl/
ekspertta / 78.30.84.* / 2014-05-27 18:18
rejestruj się właśnie na takie portale jak favore.pl, ale moim zdaniem powinnaś coś dać od siebie, ja udzielam się na forach jako ekspert oraz dodaję artykuły do serwisów z przedrukami typu http://www.publikuj.org/ - to wszystko tak na dobrą sprawę nic nie kosztuje, a efekt, przynajmniej u mnie jest taki, że na brak klientów nie narzekam
adcsr / 194.146.120.* / 2014-05-20 11:32
darmowe serwisy są dobre, bo są darmowe, np. uslugodawca.pl
Fidiaszz / 185.46.170.* / 2014-04-25 09:37
Ja korzystam w sumie zamiast reklamy z odkryjfirme.pl i rozwiązanie to fajnie się sprawdza. Odkąd wykupiłem tam abonament dostaję sporo zapytań na temat sprzedawanych przeze mnie produktów. Pozdrawiam
Kamil Fort / 193.239.62.* / 2014-04-28 18:38
Ja mam umowę z agencją marketingową biztarget.pl i to oni dbają o wizerunek mojej firmy. Robią to od ponad roku i jestem zadowolony z naszej współpracy.
kindek45 / 176.221.121.* / 2014-04-09 14:49
Moim zdaniem w przypadku firmy gastronomicznej ulotki z menu roznoszone do poszczególnych firm są w zasadzie najlepszą metodą promocji. Sam pracuję w dość dużej firmie i często zdarza nam się zamawiać jedzenie. Korzystamy najczęściej z menu firm, których ulotki mamy u siebie ;)
Jeśli chcesz mogę Ci polecić drukarnię, w której moja firma drukuje materiały reklamowe. Jest to OPENPRINT - mają tam zdecydowanie najlepsze ceny na ulotki wśród wszystkich drukarni stacjonarnych i internetowych tak więc ta metoda promocji nie musi Cię kosztować wiele.
dominika1159 / 62.87.248.* / 2013-10-28 21:36
W takiej branży jak gastronomia a w szczególności catering to warto promować firmę także offline, np. poprzez druk ulotek czy kalendarzy, jeśli o te drugie chodzi to super wybór ma firma Basco, można zamówić via internet.
Zbych311 / 78.10.137.* / 2013-10-26 15:16
Branża gastronomiczna nie jest trudna. Powinieneś uruchomić stronę internetową, prostą wizytówkę lub zadbać o wpisy w katalogach firm jak np www.wpolsce24.pl - to pomoże znaleźć Twoją firmę nowo powstałym odbiorcą. Teraz kolej na odbiorców którzy są już na rynku. Jeżeli zaczynasz trzeba zainwestować w ulotki i dystrybuować. Najważniejsze jednak jest stworzenie bazy potencjalnych odbiorców i cykliczne wysyłanie im oferty i dbanie o stały kontakt
vivamachine / 89.70.234.* / 2013-10-10 12:20
Przestańcie z tym social media. Oczywiście na początku prowadzenia firmy ma się więcej czasu na promocje ale trzeba wybierać racjonalne metody promocji, które przyniosą coś więcej niż konkursik na fejsie, w którym musisz dać userom coś darmowego, taniego lub super hiper i zabiegać o like'a jak o względy panienki.

Moim zdaniem najskuteczniejszą drogą jest na początku Adwords + wdrażania własnego zaplecza np. poprzez WpSEO albo coś bardziej zaawansowanego ale pewnie poza zasięgiem organizacyjnym jednoosobowej firmy: fusionmarketing.pl. Generalnie Social Media jest typowym działaniem PR. Sprzedaż generuje ruch z wyszukiwarek więc na tym się trzeba skupić i dobrze zrozumieć mechanizmy pozyskiwania wartościowego ruchu.
szarlotka / 82.170.56.* / 2013-09-18 16:02
Strona internetowa przede wszystkim, ogłaszanie się w różnorodnych serwisach, no i nie należy też zapominać o tradycyjnych formach reklamy, np. takich kalendarzach: http://www.kalendarze.net.pl/?5/Kalendarze-trojdzielne , czy też ulotkach. To też jest moim zdaniem ważne, zresztą metoda sprawdzona, wiele osób i firm ją przecież stosuje.
Qba21 / 46.148.6.* / 2013-09-11 18:10
Niesłychanie wydajną metodą na DARMOWĄ i bardzo skuteczną reklamę społecznościową stanowi skrypt komentarzy dostarczany przez facebooka.
Jest to aplikacja która raz zainstalowana, będzie pozyskiwała dla Ciebie klientów bez dalszych działań z Twojej strony. Takie niewielkie reklamowe perpetuum mobile.
Co najważniejsze jest to metoda:
- darmowa
- prosta w obsłudze
- niesłychanie skuteczna.

Jak to działa?

Aplikacja emituje na twojej witrynie okienko komentarzy i kiedy ktoś cokolwiek tam napisze to na jego profilu pojawia się owa treść wraz z automatycznie tworzoną wizytówką Twojej strony. W ten to sposób ludzie na prywatnych facebookowych profilach dają Twoją reklamę. Na ogół realizują to automatycznie i nieświadomie chociaż aby ich komentarz nie pojawił się na profilu facebooka wystarczy odhaczyć checkbox "Opublikuj na Facebooku" (znajduje się blisko pola w którym uzupełnia się komentarz). Jak to bezpłatnie wdrożyć? Zobacz na blogu http://darmowareklamawinternecie.pl/
sdf sdfsd / 109.204.113.* / 2013-06-06 19:34
Co powiecie na ponad 70 wejść na twoja stronę (wyliczona średnia), za jedyne 50 centów?
Tak tanio nie znajdziesz nigdzie! Polecam sprawdzić http://referrals.besaba.com/

Najnowsze wpisy