Forum Forum inwestycyjneFundusze

jak to wszystko ze sobą pogodzić ? rózne potrzeby

jak to wszystko ze sobą pogodzić ? rózne potrzeby

kami73 / 82.210.147.* / 2007-05-18 22:53
Posiadam 100 000 i chciałabym kilka srok za ogon złapać z tym ze nie wiem co bedzie najlepsze dla mnie. Prosze Was o poradę:
1. chciałabym wpłacić synkowi na lokatę na wejscie jakieś 10 000 na 21 lat i systematycznie wpłacać co miesiąc po 300 zł przez te lata
2. chciałabym mieć tez godziwą emeryturę czyli czerpać zyski za jakieś 27 lat z zainwestowanych pieniedzy
3. chciałabym też tak zainwestpwać czesc pieniedzy by w razie czego móc je w ka zdej chwili wyciągnać, a w okresie w którym nie są mi potrzebne by dobrze sobie zarabiały
Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach. Co mi radzicie ?
Wyświetlaj:
jertom / 2007-05-19 10:14 / portfel / Bywalec forum
masz o czym myśleć ale jednocześnie podchodzisz bardzo rozsadnie do tematu
okres na który chcesz zainwestować jest długi i jednocześnie pozwoli zbudować ciekawy kapitał zarówno dla ciebie jak i dla syna bez specjalnego ryzyka
pozostaje jeszcze kwesti sposobu realizacji są w sumie dwa główne kierunki
jeden robisz to sam wykorzystując możliwości jakie daje w tym wypadku mbank byłby najlepszym rozwiązaniem ale musisz sie podszkolić i poświęcić trochę swojego czasu na zarządzanie oraz na obserwacje rynku by w odpowiednich momentach reagować
drugi zlecasz to doradcą którzy za ciebie będą wykowywać wszystkie prace a tobie pozostanie obserwacja czy robią to dobrze
opisane przez ciebie potrzeby pasują do programów unit-linked a najlepszy wydaje się tu być program aegona który pozwala ci zabezpieczyć wszystkie twoje potrzeby pozwala ci mieć dostęp do 90% środków w każdej chwili czyli awista a biorąc pod uwagę czas inwestycji właściwie nie interesuje cię większość kosztów z tym związanych