Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

jak zaczac grac na gieldzie?

jak zaczac grac na gieldzie?

roam372 / 2012-02-01 09:34
Zastanawiam się nad wejściem w świat giełdy. Po pierwsze chciałbym kupić jakąś lekturę Jestem laikiem w takich sprawach, więc chciałbym lekturę w miarę "prostą". Mam tez pytanie. Czy w ogóle opłaca się grać na giełdzie? czy mając 1000 zł można już coś zdziałać czy szkoda zachodu? Czy dużo czasu trzeba na to poświęcać?
Wyświetlaj:
Anulek2021 / 195.26.22.* / 2021-03-06 14:11
Aby zarabiać na giełdzie trzeba się najpierw nauczyć jak to robić:) Wiedza jest najważniejsza, trzeba mieć dobry plan tradingowy i dobrze zarządzać ryzykiem. Nie bez znaczenia jest również psychologia rynku. Ważne jest też aby zdobywać wiedzę od ludzi, którzy osiągneli już sukcesy i podążać taka drogą co oni. Ja jestem od dwóch miesięcy w szkole tradingu i uczę się online od edukatorów z całego świata. Naprawdę niesamowita dawka wiedzy, energii i możliwości a nawet granie na żywo z nimi:) Pozdrawiam gorąco i życzę Wam sukcesów w tradingu, bo naprawdę można tu dużo zdziałać, gdy się tylko chce!:)
kazikkowski / 185.246.208.* / 2020-01-22 11:13
Jakby ktoś chciał sobie dorobić to polecam nową platformę do handlu na giełdzie http://inwestowania.pl/lexatrade . Nie trzeba się wcale znać, wystarczy założyć konto i zadzwoni do nas konsultant, który nas dalej poprowadzi. Razem z bratem zarobiliśmy w ciągu miesiąca ponad 30%'''
pablo257 / 37.30.51.* / 2020-01-13 10:49
Ta sama sytuacja - również wszystko ogarniamy przez XTB i są wyniki. Tylko na tym rynku wciąż coś się zmienia, tutaj trzeba stale go obserwować i podejmować uzasadnione decyzje. Nie da się zrobić niczego dużego z dnia na dzień. Dopiero czas może przynieść diametralną zmianę.
prezesbit. / 31.0.127.* / 2019-07-02 13:37
Praca online dla każdego 52.300zł/miesięcznie za 3-4 godziny pracy
zapisz się tu: http://systemzarabiania.pl