Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

jak zaczac grac na gieldzie?

jak zaczac grac na gieldzie?

roam372 / 2012-02-01 09:34
Zastanawiam się nad wejściem w świat giełdy. Po pierwsze chciałbym kupić jakąś lekturę Jestem laikiem w takich sprawach, więc chciałbym lekturę w miarę "prostą". Mam tez pytanie. Czy w ogóle opłaca się grać na giełdzie? czy mając 1000 zł można już coś zdziałać czy szkoda zachodu? Czy dużo czasu trzeba na to poświęcać?
Wyświetlaj:
Diawol / 193.19.165.* / 2012-02-01 17:40
Początki na giełdzie opisałem na moim blogu http://jak-inwestowac-na-gieldzie.blogspot.com/2011/12/gieda-jak-grac.html - znajdziesz tutaj porady od czego zacząć, jak zacząć itd. myślę że rozwiąże to Twoje wątpliwości ;)
Pozdrawiam
Ciułacz / 2012-02-01 13:33 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Roam witaj !
Pytasz
czy mając 1000 zł można już coś zdziałać czy szkoda
zachodu?

Kupując akcje za tą kwotę to zapłacisz minimalną prowizję ale to może stanowić 0,6% i przy sprzedaży podobnie czyli razem 1,2%. Trzeba pamietać że nigdy nie kupisz w dołku ani nie sprzedaż na samej górce, co za tym idzie wiele nie ugrasz a raczej stracisz.Na DT są mniejsze marże ale chyba przy tej kwocie nie będziesz czatował przy kompie cały dzień.
Giełda to nie hazard ale daleko od tego nie jest.
Jak masz pociąg do hazardu i ileś tam miesiecznie na to wydajesz np w kasynie to jak ten zwyczaj przeniesiesz na giełdę to może być lepszy pożytek bo jak jesteś bystry to po jakimś czasie zaczniesz zarabiać
borysekk / 2012-02-01 11:13 / Bywalec forum
tysiac zlotych na poczatek wystarczy, sam od takiej kwoty zaczynalem
jgujg / 195.116.193.* / 2012-03-10 18:54
Za tysiąc złotych to zabierz swoją dziewczynę i jedz nad morze na weekend. Z taką kwotą szkoda wchodzić na giełdę. Minimum 10000 inaczej nie ma to sensu uwierz.
Ciułacz nie logo / 184.163.67.* / 2012-03-10 21:14
Jgujg witaj !
Z punktu widzenia klasycznego ciułacza-inwestora to sie nie zgadzam z :