Jak zacząć????

monejelonek / 2006-01-15 20:46
Witam!
Mam pytania do starych wróbli finansowych.
A mianowicie:
-jakie wybrać biura maklerskie-czy jest jakaś tendencja żeby się ukierunkować ze względu na posiadane przeze mnie konto w PKO BP oraz w mBanku?
- jaką wybrać spółkę, żeby na początek zagrać asekuracyjnie tak po trochę,nie chcę na razie przeznaczyć na ten cel więcej niż 2000 PLN (czy coś w stylu np. Pollena lub PGNIG ?)
-mam dostęp stały do internetu w domu i w pracy, czy jest jakiś program żeby na bieżąco monitorował notowania najlepiej jakis free jak tak to jaki najlepiej?
- czy jest inny sposób grania na giełdzie w sposób samodzielny z pominięciem biur maklerskich mając dostęp do internetu korzystając z oprogramowań?
I tak w ogóle to jestem zielony w te klocki, ale od czegoś trzeba zacząć proszę więc o wyrozumiałość.(mogę zacząć nawet od literatury)
Z góry dziękuję all za udzielone rady.
Pozdrawiam "jeleń"
Wyświetlaj:
Karina41 / 89.231.249.* / 2011-08-08 22:20
Odwiedz strone www.gieldajakzaczac.pl
Kajot / 213.134.160.* / 2006-01-29 19:20
1. KUPUJĄC AKCJE MUSISZ UMIEĆ OCENIĆ ICH CENĘ I MOZLIWOŚCI ROZWOJU.
2. KUPUJ W DOŁKU - (DOBRZE WYBIERASZ PGNIG I POLLENA EWA)
3. UNIKAJ - ALCHEMI, CAPITAL ITP SMIECI Z P/BV=2000
4. KAŻDE ZLECENIE ZOBACZYSZ W CZASIE RZECZYWISTYM NA INTERIA.PL/NOTOWANIA/DANA SPÓŁKA
5. NA POCZĄTEK MAŁE KWOTY I MAX 25% W JEDNĄ SPÓLKĘ
6. POWODZENA
!?!?! / 83.27.231.* / 2006-01-26 20:03
Na początek radze ci przeczytać coś na temat giełdy aby widzieć z czym bedziesz mieć do czynienia. Sam zaczynam tą zabawe i proponuje ci abyś dokładnie przeczytał o Systemi obrotu giełdowego - http://www.gpw.com.pl/zrodla/gpw/pdf/system_obrotu.pdf