Forum Forum dla firmDotacje

Jak zobyć doatcję unijną na założenie własnej firmy?

Jak zobyć doatcję unijną na założenie własnej firmy?

Wyświetlaj:
marpi5 / 195.205.202.* / 2010-03-25 20:25
Mam 55 lat, mieszkam na wsi i jestem rencistką. Zaczyna mi brakować na leki, bo mam 660 zł renty. Nikt mnie nie przyjmie do pracy, więc jedyne wyjście, to założyć własną działalność. Byłam w PUP, tam jest dział PEFRON-u, gdzie poinformowano mnie, że mogę dostać dotację, nawet pomogli wypełnić wniosek, ale.... zawsze musi być jakieś "ale". Muszę mieć pięciu (sic!) poręczycieli, każdy na etacie i zarabiający co najmniej 1500 zł. No i sprawa się rypła! Nie ma tylu znajomych spełniających powyższe warunki. Czy ktoś wie gdzie mogłabym starać się jeszcze o dotację?
pepe1979 / 85.89.184.* / 2010-03-08 11:44
a co z osobami pomiędzy 25 a 50 rokiem życia????dlaczego jesteśmy dyskryminowani??!
Ronnie / 83.10.73.* / 2010-02-20 16:18
Witam, jestem 21 letnim studentem (2 rok), sa to studia stacjonarne. Chcialbym rozpoczac dzialalnosc ale nie wiem czy przysluguja mi jakies dotacje. Pomysl jest bardzo innowacyjny, praktycznie jeszcze nie spotykany w kraju.
Prosze o jakies informacje.
kapaaaaaaa / 80.52.182.* / 2010-03-12 14:33
"innowacyjna gospodarka" poszukaj hasła w necie...
enquist / 2010-02-11 21:58
Witam.

Od kilku miesięcy równiez intensywnie interesuję się tematyką pozyskania unijnych dotacji. Wiele ciekawych informacji znalazłem w e-booku "Skuteczny wniosek czyli jak wydoić unijną krowę", do ściągnięcia fragment e-booka " ze strony: http://www.mediafire.com/?rmc1ndftixn

Polecam i pozdrawiam
cxz / 94.42.20.* / 2010-02-13 10:46
pomogę wypełnić wniosek o dopłatę z PUP tel 889886092, mail calimera1973@o2.pl
dotacjeee / 83.22.45.* / 2010-01-31 18:24
Wpis usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
flotsam / 188.33.67.* / 2010-01-25 12:08
czy emeryt może dostać dotację jeśli będzie chciał otworzyc własną działaność?
kostuś / 89.238.46.* / 2011-09-07 21:17