Forum W wolnym czasieLifestyle

Jaki kierunek studiów wybrać?

Jaki kierunek studiów wybrać?

Nemo11 / 2013-02-01 13:30
Jaki kierunek studiów wybrać? Chcę mieć pewność że po skończeniu studiów wyższych w końcu znajdę jakąś porządną pracę? Co mozecie mi polecić?
Wyświetlaj:
merling / 2016-11-17 11:50
jak chcesz mieć pracę to naucz się programowania w połączeniu z grafiką - znajomość html5, css, php i java = pracę mwasz wszędzie
werka499 / 188.146.7.* / 2016-09-15 07:33
myślę że zawsze znajdzie się praca dla tłumacza dlatego studiuję na Lingwistycznej Szkole Wyższej w Warszawie
Leoncja / 31.1.245.* / 2016-07-28 11:38
A co myślicie o studiach podyplomowych? Skończyłam jakiś czas temu studia, ale powiem szczerze, że trochę zatęskniłam za klimatem uczelni ;) A dodatkowo fajnie podwyższyć trochę swoje kwalifikacje, tego w dzisiejszych czasach nigdy za dużo. Myślę o jakimś kierunku związanym z biznesem, księgowością itp.
Dystens / 31.1.33.* / 2016-11-03 22:33
Eurpeistyka na Kolegium Europejskim w Natolinie – najlepszy wybór, jak ktoś szuka fajnej pracy poza Polską.
mirek584 / 94.254.193.* / 2016-07-22 19:47
polecam Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku (wsb.pl/gdansk/) i kierunek Prawo w biznesie.
Prawo w biznesie to interdyscyplinarny kierunek studiów pierwszego stopnia, łączący wiedzę, umiejętności i kompetencje prawne z ekonomicznymi. Dziś pracodawcy poszukują pracowników o szerszych kwalifikacjach, wyraźnie zgłaszają potrzebę wzbogacenia kompetencji ekonomiczno-biznesowych.
Efektem tych studiów będzie wyposażenie absolwentów w wiedzę prawną, z naciskiem na obszary dedykowane biznesowi, a dodatkowo wiedzę ekonomiczną i umiejętności menedżerskie.
oewsb / 2016-09-13 19:02