Witam
Jako zwolniony z
VAT ze względu na limit obrotów i nie posiadający jeszcze kasy fiskalnej muszę prowadzić dwie ewidencje.
1. Ewidencja sprzedaży na potrzeby określenia momentu stania się
VAT-owcem
2. Ewidencja sprzedaży w celu określenia momentu zainstalowania kasy fiskalnej
Trochę mi to się już pomieszało, wdzięczny będę za opisanie co jest co i jak prowadzić.
Co do 1.... Ewidencja prowadzona jednym zapisem na koniec dnia lub przed rozpoczęciem sprzedaży dnia następnego. Wpisywane kwoty uwzględniają sprzedaż udokumentowaną i nieudokumentowaną. Na koniec miesiąca wystawiam z tej ewidencji DW i na jego podstawie dokonuje zapisu w prowadzonej PKPiR - tak jest ?
Co do 2.... Tu zapisuje tylko sprzedaż nieudokumentowaną. ? Czy też można prowadzić za pomocą jednego zapisu czy muszę wpisywać wszystkie paragony i na przykład DW ?
Z góry dzięki za pomoc