Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Janusz Korwin-Mikke: Rolnicy chętnie zrezygnują z dopłat

Janusz Korwin-Mikke: Rolnicy chętnie zrezygnują z dopłat

Wyświetlaj:
rolnik z łodzkiego / 83.26.224.* / 2015-03-29 20:44
Też jestem za zniesieniem dopłat, ale we wszystkich krajach unii to wtedy będziemy mieli równe szanse z Niemcami i Francuzami dostającymi 2 razy większe dopłaty i tym samym mogącymi sprzedawać swoje produkty poniżej kosztów produkcji w Polsce
Rolnik 555 / 83.25.182.* / 2015-03-29 20:44
jestem rolnikiem i akurat z tym się zgodzę. przed wejściem do unii nie było dopłat i przedsiębiorczy rolnik mógł się rozwijać.tak więc niech zlikwidują dopłaty, ceny sprzedaży automatycznie wzrosną i wszystko się układa jak w prawdziwej gospodarce wolnorynkowej, a tak jak jest obecnie to jest porównywalne z gospodarką centralnie sterowaną
demaskator / 5.172.252.* / 2015-03-29 20:34
Korwin sam jest kombinatorem bo opłaca krus
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Kowalski L / 109.196.227.* / 2015-03-29 21:52
pobiera też wszystko co może z UE i głośno o tym mówi pokazując absurdy. I gdyby nie chciał tego zlikwidować siedział by cicho. A poza tym. Bogatym staje się ten który okrada państwo szybciej niż ono jego.
rolnik kujawskowpomorskie / 193.188.198.* / 2015-03-29 20:16
zgadzam się chetnie zrezygnuje dopłat jesli dostane gwarancje cem skupu np mleko caly rok po 2 zl pszenica po 1000zl/t wowczas prawdziwi producenci nie sa dyskryminowani a tylko kombinatorzy speudorolnicy
Myślący / 87.206.82.* / 2015-03-29 21:22