Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Jeśli promować, to nie na serwisach społecznościowych

Jeśli promować, to nie na serwisach społecznościowych

Jarek Bo / 193.108.206.* / 2009-11-05 15:00
Sugerowałbym aby autor artykułu wczytał się dokładnie, co było przedmiotem badania! Dotyczyło ono wpływu na generowanie leadów a nie generowanie ruchu. Jest to fundamentalna różnica przy interpretacji, gdyż działania w social media jak dotąd są doskonałym kanałem komunikacji w działaniach brandingowych, a nie sprzedażowych. I jeżeli dodatkowo weźmiemy pod uwagę specyfikę grupy docelowej (mały biznes, który ma ograniczone zasoby ludzkie - a działania w social media wymagają czasu i takich dedykowanych zasobów) oraz nowość tego kanału komunikacji to wyniki takiego badania nie powinny zaskakiwać.
Szkoda aby przez takie źle przygotowane artykuły utrwala się niezrozumienie w grupie marketerów dla tego kanału komunikacji.
Mój komentarz na http://bit.ly/K3Rq1

Najnowsze wpisy