Adrian12a
/ 77.252.246.* / 2013-08-19 10:45
Panie Czujko, Pan też ma udział w tych 6 tysiącach zł?
Ratunek dla Tuska i Rostowskiego wymyślono taki:
§ 1 umowy mówiący o realizacji kampanii na facebooku i wsparciu oraz zaleceniach dotyczących złagodzenia i zniwelowania opinii o działaniach premiera i KPRM w mediach społecznościowych:
1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania usługę wsparcia komunikacyjnego Zleceniobiorcy w zakresie realizacji działań promocyjnych w Internecie, w tym:
3) realizację kampanii kontekstowej w serwisie facebook.com o wartości 6.000,- zł. netto (słownie: sześć tysięcy złotych) mającej na celu zwiększenie liczby fanów na profilu Kancelarii Premiera - w tym zaprojektowanie kreacji reklamowych, targetowanie, uruchomienie, monitoring i optymalizacja emisji oraz dokonywanie rozliczeń za emisję reklam bezpośrednio z serwisem Facebook.com. Zakłada się, że kampania reklamowa będzie prowadzona w etapach, a budżet każdego z etapów wyniesie 1000 pln, chyba, że w wyniku bieżącego zapotrzebowania komunikacyjnego Zleceniodawca zadecyduje o innym podziale środków.