Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Jest ratunek dla Rostowskiego i Tuska

Jest ratunek dla Rostowskiego i Tuska

Money.pl / 2013-08-19 10:45
Komentarze do wiadomości: Jest ratunek dla Rostowskiego i Tuska.
Wyświetlaj:
vanTheuss / 109.107.1.* / 2013-08-19 19:09
To nie chodzi o ratowanie Tuskow i Rostowskich (dosiegnie ich kara). Istotne jest ratowanie naszego kraju po ich bankrutujacej polityce.
takijedenekonomista / 89.74.61.* / 2013-08-19 17:21
Oczywiście wskaźniki (statystyka) rosną i będą rosnąć. Może nawet do poziomu 10 potęgi godpodarczej jak za tow. Gierka. Kwestie staystyk i ich wzrostu ( przykład liczenia długu publicznego) ten rząd opanował do perfekcji. Problem polega na tym,że w tym roku brakło 25 mld, które w przypadku MON ( ok. 5mld) w 100% inwestowane byłyby w polskie zakłady. Więc cieszmy się statystyką, tyle, że wskaźniki nie mają żadnego oparcia w namacalnych pieniądzach. Bo tu rząd sięgnął dna i żadne ekwilibrystyczne statystyki nie zapewnią wpływów z podatków.
Anna 67 / 78.9.77.* / 2013-08-19 16:22
naprawdę uważacie , że PiS ma program gospodarczy? on ma tylko chęć na władzę!
Waniek / 2013-08-19 12:33 / Bywalec forum
Tak osadzenie ich w więzieniu jak tymoszenko bo przed gniewem ludzi nie jest w stanie ich bor obronić!
Adrian12a / 77.252.246.* / 2013-08-19 10:45
Panie Czujko, Pan też ma udział w tych 6 tysiącach zł?

Ratunek dla Tuska i Rostowskiego wymyślono taki:
§ 1 umowy mówiący o realizacji kampanii na facebooku i wsparciu oraz zaleceniach dotyczących złagodzenia i zniwelowania opinii o działaniach premiera i KPRM w mediach społecznościowych:

1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania usługę wsparcia komunikacyjnego Zleceniobiorcy w zakresie realizacji działań promocyjnych w Internecie, w tym:

3) realizację kampanii kontekstowej w serwisie facebook.com o wartości 6.000,- zł. netto (słownie: sześć tysięcy złotych) mającej na celu zwiększenie liczby fanów na profilu Kancelarii Premiera - w tym zaprojektowanie kreacji reklamowych, targetowanie, uruchomienie, monitoring i optymalizacja emisji oraz dokonywanie rozliczeń za emisję reklam bezpośrednio z serwisem Facebook.com. Zakłada się, że kampania reklamowa będzie prowadzona w etapach, a budżet każdego z etapów wyniesie 1000 pln, chyba, że w wyniku bieżącego zapotrzebowania komunikacyjnego Zleceniodawca zadecyduje o innym podziale środków.

Najnowsze wpisy