Poszukuje pracy na terenie Polski:
Angielski - zaawansowany
Umiejętności kompetencje społeczne - umiejętność współpracy w zespole
- umiejętności komunikacyjne nabyte podczas pracy na stanowisku Help Desk
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
- umiejętność przekazywania wiedzy
Umiejętności i kompetencje organizacyjne -zmysł organizacyjny ( doświadczenie podczas ustalania priorytetów zgłoszeń )
Umiejętności i kompetencje techniczne - znajomość instalacji i konserwacji sprzętu komputerowego, skanerów, drukarek (również sieciowych) nabyta podczas pracy na stanowisku Help Desk-u
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera - dobra znajomość systemów operacyjnych: Windows 9.x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP,
Windows 2003 Server ( AD, DNS, DHCP, ISS )
- podstawowa znajomość C++
- dobra znajomość języka HTML, CSS, SQL
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office, OpenOffice
- dobra znajomość sytemu operacyjnego: Linux Slackware (DHCP,DNS,FTP,HTTP-APACHE,
PROXY-SQUID, SAMBA.)
- dobra znajomość sieci komputerowych