Forum Forum inwestycyjneForex

kapitał minimalny na forex

kapitał minimalny na forex

Keisariani / 78.88.250.* / 2013-09-09 15:07
Witam.Planuje za jakiś czas ( raczej dłuższy :) ) po spekulować na forexie. Na razie się uczę, czym jest forex. Wiem ,że w przypadku zajmowania pozycji krótkiej potrzebny jest na każdej walucie kapitał zabezpieczający( minimalny kapitał). Jednak czy jest jakaś minimalna kwota którą muszę posiadać na koncie gdybym chciał spekulować zajmując pozycje długie? Na przykład chciał bym zająć taką pozycje dysponując np tysiącem złotych( albo i mniejszą. Inna rzecz jak by wyglądały zyski na takich kwotach ,ale to co innego) a chciał bym wymienić go na np Euro.Jak wygląda kwestia limitów w takich sytuacjach?

Proszę o wyrozumiałość, dopiero coś ruszam w kierunku forexu a jestem baardzo początkujący.Niestety nikt ze znajomych nie jest w temacie , a muszę mieć jakieś pojęcie. Pozdrawiam :)
Wyświetlaj:
WacekWicek / 5.253.206.* / 2019-09-23 11:40
Dużo newsów jest na Wirtualnej Polsce i dobrze to śledzić :)
samos / 37.30.17.* / 2019-09-23 10:36
Nie ma czegoś takiego, jak kapitał minimalny na forex - coś takiego po prostu nie istnieje. Początkowo inwestowałem na demie XTB, później, kiedy widziałem wirtualne wyniki, to wpłaciłem kilka stów depozytu - i później zwiększałem, ale też bez jakiegoś szaleństwa. Po prostu rozsądnie. Też na forexie mam jedynie część kapitału, a nie całość.
pakson / 212.96.244.* / 2018-08-27 10:36
Nie ma czegoś takiego, jak minimalna kwota na forex. Ogólnie początek powinien wiązać się z inwestowaniem wirtualnej kasy, a dopiero później z wyłożeniem normalnych środków. XTB wam coś mówi? Tam macie konto testowe. Kiedy np. pomnożycie na koncie testowym kapitał x3, to możecie zacząć działać z normalnym depozytem, ale to również powinna być rozsądna kwota.
Alan1972 / 84.196.130.* / 2018-08-27 21:50