Martyna012
/ 156.17.155.* / 2012-11-09 16:02
Hej witaj odpisali mi cos takiego i nie wiem co mam robic :
Witam Serdecznie,
Dnia 23.10.2012 r. na podany przez Panią/Pana adres e-mail wysłaliśmy potwierdzenie zawarcia umowy, zgodne z brzmieniem ustawy z dnia 02 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny {Dz. U. Nr 22, poz. 271} Ponadto przesłane potwierdzenie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem.
Przypominam, że w razie konieczności rozstrzygnięcia sprawy w sądzie, korespondencja e-mailowa będzie dowodem w sprawie. Wiadomość wysłana do Pani 23.10.2012 r. znajduje się w folderze "wysłane" w naszej skrzynce elektronicznej. Dowód ten jest przechowywany w naszym systemie informatycznym do czasu wygaśnięcia umowy.
W 2003 roku na mocy nowelizacji Kodeksu Cywilnego wprowadzono do art. 78 KC paragraf 2, w którym wprost ustawodawca zrównał skutki prawne podpisu elektronicznego potwierdzonego ważnym certyfikatem ze zwykłą formą pisemną. Owa ekwiwalentność objawia się tym, iż jeżeli dana czynność prawna – umowa, wymaga dla swojej skuteczności formy pisemnej, może ona być również zawierana za pośrednictwem Internetu przy użyciu bezpiecznego podpisu z certyfikatem.
Mając na uwadze powyższe, bezzasadne jest twierdzenie, że termin odstąpienia od umowy wynosi trzy miesiące. Z racji tego, iż podczas zawierania umowy oraz na etapie po-transakcyjnym, zostały spełnione wszystkie warunki nałożone przez Ustawodawcę na Usługodawcę, termin odstąpienia od umowy wynosi 10 dni.
Po rejestracji system automatycznie wysyła link aktywacyjny na adres e-mail Użytkownika. Dopiero po kliknięciu w ten link dochodzi do zawarcia umowy.