Forum Forum prawneCywilne

Karta gwarancyjna dot.transportu

Karta gwarancyjna dot.transportu

dorisss / 78.144.148.* / 2008-07-01 20:32
Witam!!!Moj problem polega na tym ze popsol mi sie komputer ktory jest na gwarancji.Zakupilam go w Polsce a obecnie jestem zagranica i stad go tez wyslalam.Na karcie gwarancyjnej jest napisane ze w razie reklamacji klient wysyla towar na swoj koszt jednak wysylka powrotna jest na koszt firmy.Firma twierdzi ze komputer moga mi wystac tylko na obszarze Polski.W karcie gwarancyjnej nie ma tej wzmianki ze wysylaja wylacznie na obszarze Polski.Twierdza ze oni nie wysla mi za granice bo nie beda ponosic kosztow i nie maja umowy podpisanej z kurierem za granice.Moja karta gwarancyjna jest wazna jeszcze rok,nie wiem co mam z tym zrobic czemu ja mam ponosic znowu koszty przesylki jezeli oni w gwarancji zobowiazuja sie je pokryc.Prosze o pomoc.

Najnowsze wpisy