Forum Forum finansoweKarty

Karta kredytowa Money.pl znów najlepsza :)

Karta kredytowa Money.pl znów najlepsza :)

Iza Konsultant Money.pl / 2007-06-26 13:19
"Rzeczpospolita" rekomenduje naszą kartę.
Zapraszam do zapoznania się z artykułem:
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_070621/pieniadze_a_1.html
Wyświetlaj:
ogólnie_polecam / 212.191.6.* / 2009-10-08 18:54
Oto kilka moich uwag i porad odnośnie tej karty. Dałem się nabrać czytaj wyłudzić (jak większość) na pakiet "Twoje Bezpieczeństwo". Jak sprawdziłem i zainteresowałem się o co to chodzi z tym pakietem poszło parę złoty. Ale po konsultacji z panią z obsługi opcja ta zostało ku mojej uciesze wyłączona mam nadzieję, że raz na zawsze:-). Warto śledzić poprzez internet tz Bieżącą należność minimalną. Jest w zakładce Dane szczegółowe (notabene szkoda, że nikt wcześniej tego mi nie powiedział) i o Terminie bieżącej płatności. Otóż sądziłem, że jestem rozliczany od np 5 do 5 każdego miesiąca. Ja im wpłacam 2tys 3 dnia w miesiącu a oni mi walą odsetki za 3 dni (około26zł) ponieważ termin płatności miałem na 30. Data następnego zestawienia do daty następnego to znowuż rozliczane są transakcje (to owe 5 transakcji muszą się zmieścić w tym terminie). Nie wykonasz tych transakcji tz nie zapłacisz kartą to naliczą ci opłatę za korzystanie z karty. Teraz czekam na następną kartę ponieważ ważność mi się kończy. Nigdzie nie ma ile za nią trzeba będzie zapłacić być może będzie też za free, ale to czas pokaże. Plus, że można nią jak każdą karta płacić za granicą bez dodatkowych opłat. To tyle moich spostrzeżeń i porad. Ogólnie jestem zadowolony z tej karty poza tymi niuansami o których wyżej wspomniałem. Aha w Łodzi w banku WBK jak poszedłem po kartę też za wiele o niej nie wiedzieli. Pani skwitowała, że więcej ja wiem niż ona, ale to były początki może teraz coś sie w tym temacie zmieniło.
mam_dom / 2008-02-05 16:08
szkoda ze w życiu jest odwrotnie niz w rankingach. wzorową obsługa jest tylko przy potwierdzeniu wniosku. tak decyzja o przyznaniu karty i zaproszenie do banku jeszcze w tym samym dniu. ale to dopiero mile zlego początki...
kwazar9 / 62.111.158.* / 2008-09-26 11:16
Ludzie to jescze nic. Od 1 listopada BZWBK wprowadza prowizje za przelew 1% kwoty przelewu!! Ja wzialem ta karte wlasciwie dlatego ze mozna z niej bylo robic przelewy praktycznie za free. Teraz ta karta niestety schodzi na psy. Trzeba rezygnowac i szukac nowej
mam_dom / 2008-02-05 16:18
podejście pierwsze do odziału: po 20 min czekania stwierdziłam ze przyjdę jak bede miec więcej czasu.
pod. 2: pani w informacji odsyła do stanowiska. po 30 min dowiaduje sie ze musze czekac 7-10 dni aż karta przyjdzie. dwa razy dopytuje czy na pewno nie musze podpisać żadnego wniosku. nie. czekac i dzwonic pozniej...
arekconnect / 79.184.222.* / 2007-10-23 12:18
To samo jest z kartą którą wydaje BZWBK dla Allegro, zasada nr 1 złapać klienta, a reszta to już inna historia
3o / 83.27.202.* / 2007-10-19 00:28
Witam!
Jestem "świeżym" posiadaczem karty, o której tu mowa.. O ubezpieczeniu nic mi nie wspomniano i dlatego zanim jej użyję zadzwonię na infolinię w tej sprawie.. zresztą o wiele szczegółów musiałem się w banku dopytywać sam.. zanim podpisałem umowę spędziłem 1,5h przy stanowisku pani, która mnie obsługiwała... nie miała zbyt wiele do powiedzenia na temat tej karty... ba! Ona, jako przedstawicielka partnera swego banku bzwbk jakim jest money.pl nie miała pojęcia co to jest MONEY.PL ..nie chodzi mi o to, że money.pl to jakieś "guru", ale partnerów chyba dobrze znać.. a przynajmniej czym się trudni.. Poza tym chyba każdy, kto interesuje się ekonomią czy prościej finansami choć raz dotarł do tego portalu.. tak mi się przynajmniej zdaje.. no cóz.. Tak czy inaczej spędziłem w banku te 1,5h specjalnie, by ta pani się dokształciła, bo na prawdę nic nie wiedziała, choć pracuje w 1 oddziale we Wr... wydała mi kartę i pewnie na tym chciała zakończyć.. schody dla niej zaczęły się, gdy zacząłem wypytywać o dostęp do rachunku karty (bo nie posiadam konta w bz).. to był jej początek zapoznawania się z produktem... czytanie, telefony do centrali.. a wszystko z jednego powodu: zdecydowałem się na obsługę w bankowości elektronicznej bz..
Po wizycie w banku i czytaniu tego forum zastanawiam się czy faktycznie obaj partnerzy liczą na klienta, który nie będzie wymagał wiedzy na temat produktu od swoich pracowników? Byle wydać kartę?
Edek Leszczyk / 193.138.110.* / 2007-10-19 08:45
Przy wydawaniu karty w oddziale miałem podobne problemy. Proces między Money.pl i BZWBK jest zupełnie niedograny. Przykład:

We wniosku w Money.pl zaznaczasz, że chcesz mieć dostęp przez internet. Nie ma to żadnego wpływu na dokumentacje, którą otrzymujesz w oddziale banku. Przez niekompetencje pracowników dostęp do rachunku przez internet załatwiłem dopiero przy trzeciej wizycie w oddziale. O wszystko trzeba dopytywać. Podczas drugiej wizyty usłyszałem, że bez założenia konta osobistego w BZWBK nie będę miał możliwości dostępu do karty przez internet! Dopiero po interwencji w centrali "udało" się to załatwić. Szok!

I chyba coś w tym jest, że BZWBK i Money.pl liczą na niewiedzę swoich klientów. Szczególnie dziwi mnie postawa Money.pl, zamiast bronić swoich klientów, biorą stronę BZWBK. Dla mnie jest jasne, nigdy nie skorzystam już z pośrednictwa Money.pl.
3o / 83.27.202.* / 2007-10-19 16:47
Ja również we wniosku zaznaczyłem bankowość elektroniczną i miałem tą samą sytuację.
A żeby było jeszcze śmieszniej.. To Pani z money, która skontaktowała się ze mną w sprawie potwierdzenia wniosku zapytała o pewne rzeczy, m. in. o to czy posiadam konto.. zwykły ROR.. wracała do tego pytania min. 3 razy... moja odpowiedź to: tak.. ale jak już doszło do spotkania z obsługą banku zachodniego, to okazało się, że ta Pani chyba nie wiedziała o co pyta.. bo pytała mnie o ROR i limit wypłat kartą na dzień z mojego konta.. a umieściła to w polu dotyczącym moich zobowiązań wobec banku.. Jak można mylić zobowiązanie typu karta kredytowa z rachunkiem z własnymi pieniędzmi?????? Przez takie coś można nie dostać zgody na jakiś ważny dla klienta kredyt... tylko przez zwykłą niekompetencję obsługi klienta!!
Nie wystarczy być miłym w rozmowie z klientem... trzeba też coś WIEDZIEĆ!!!!
Enrico / 81.15.184.* / 2007-08-27 17:02
Zgodnie z rankingiem złoźyłem wniosek i tutaj prysł mit o najlepszej karcie. Bank który firmuje kartę nie śledzi zmian w gospodarce. Ponieważ Spółki Energetyczne i Gazowe musiały wydzielić Operatorów Systemu Dystrybucyjnego od 01.07.2007 znalazłem się w nowym podmiocie który powstał z tą datą. Kazano mi poczekać 3 miesiące na kartę. Nie interesuje mnie takie podejście i już nie chcę tej karty. Niech BZ WBK zatrudni osoby kompetentne ponieważ rzesza pracowników nowych podmiotów też potrzebuje tego produktu, a pracownicy banku będą im kazać czekać. Pa, Pa. Dobrego samopoczucia.
Loniu / 87.105.220.* / 2007-08-04 20:57
Mam i jestem bardzo zadowolony! Od kilku miesięcy mam tą kartę i zrobiłem z niej użytek w przeróżnych sytuacjach - od nieplanowanych wydatków poprzez zwykłe płatności aż do zastosowania jej jako dźwigni finansowej (grace period do 54 dni) . Cenna jest szczególnie możliwość wykonania przelewu z karty - przydała się gdy kupowałem lodówkę w hoopla.pl (normalna płatność kartą jest tam obciążona prowizją ponoszoną przez kupującego).
adw / 83.6.130.* / 2007-09-29 12:29
Mam tę kartę od ok. 1,5 roku i jak dotąd byłem zadowolony.
Dzisiaj przekonałem się, że bank mnie ubezbieczył, bez konsultacji ze mną.
Będzie mnie to kosztować ok 70PLN. rocznie.
W poniedziałek spróbuję zrezygnować z ubezbieczenia, a jak się nie uda to z karty.
Kocham tych co lepiej niż ja wiedzą co mi jest potrzebne (zwłaszcza za moje pieniądze).
antywbk / 89.125.119.* / 2007-10-08 21:26
co tu dużo mówić, po prostu BZWBK chce ukraść nasze pieniądze. może Money.pl powinno coś zadziałać? w końcu to wasze dobre imię również zostało zszargane. ja czekam na wynik reklamacji i nie odpuszczę, choćbym dla kilkunastu złotych miał iść do sądu. nie trawię, gdy bank mnie chce zadowolić od tyłu bez mojej zgody.
Edek Leszczyk / 193.138.110.* / 2007-10-16 20:18
Też mi się tak wydaje. Jeżeli Money.pl nie chce stracić wiarygodności wśród swoich klientów to powinno interweniować.

Ja również złożyłem reklamacje, ubezpieczanie bez zgody właściciela jest niezgodne z obowiązującym prawem. A odwoływanie się BZWBK do regulaminu po prostu śmieszne.

Jeżeli moja reklamacja nie zostanie uznana, zgłaszam się do Arbitra Bankowego. I polecam to wszystkim oszukanym przez BZWBK i Money.pl.

Moim zdaniem zapisy umowne (regulamin), które rzekomo umożliwiają ubezpieczenie bez zgody właściciela karty powinny znaleźć się w rejestrze klauzul niedozwolonych UOKiK!!!
Iza Konsultant Money.pl / 2007-10-17 16:25 / Specjalista Money.pl
Witam

ubezpieczenie o którym Państwo piszecie jest ubezpieczeniem dobrowolnym, zatem można z niego zrezygnować w dowolnym momencie np dzwoniąc na infolinię Banku Zachodniego.
Przypominam, że można nie wyrazić zgody na na dalsze korzystanie z usług (nie tylko bankowych) po zmianie regulaminu. Odwołanie się przez Bank do regulaminu, było zatem uzasadnione.

Pozdrawiam
jesienna / 2008-02-09 14:12
Witam,
po długich perturbacjach, wykonaniu 10 telefonów do doradców oraz spędzenia 2 godz. w oddziale banku BZ WBK (w Wa-wie) udało mi się otrzymać kartę kredytową Many.
Po raz pierwszy postanowiłam skorzystać z karty kredytowej, dlatego pozwoliłam sobie wejść na forum i poczytać. Ilość informacji (prawdziwych i nie) jest ogromna.
Mam pytanie, czy istnieje możliwość dokonywania przelewów na swoje konto osobiste w innym banku i jakie są tego konsekwencje?
z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam
adw / 62.29.165.* / 2007-10-18 07:55
Droga Pani.
Podam kilka faktów:
- na stronie money,pl nie znalazłem ani słowa o pakiecie "Twoje Bezpieczeństwo" związanym z w/w kartą.
- w tabeli opłat i prowizji też go nie ma.
- strona BZ WBK karta VISA Silver pakiet wymieniony jako opcjonalny brak wzmianki o tym że jest uruchamiany automatycznie.
- informacje o automatycznym uruchomieniu pakietu można znaleźć w zupełnie innym miejscu pod koniec opisu pakietu "Twoje Bezpieczeństwo", tam dopiero podano sposób rezygnacji z niego.

Zabawne jest uzasadnienie: "W celu uniknięcia zbędnych formalności każda główna karta kredytowa naszego Banku jest wyposażona w Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"." ale informacja o tym jest skrzętnie ukryta.

Pytanie (będę bardzo zaskoczony jeśli uzyskam odpowiedź) jaki procent użytkowników karty money.pl zrezygnowało z "Twojego Bezpieczeństwa" przed obciążeniem rachunku karty pierwszą składką.

Prawnie i Bank i Portal pewnie nie mają sobie nic do zarzucenia. Ale w moim pojęciu nie jest to postępowanie uczciwe.

pozdrawiam A.
mst___ / 82.210.177.* / 2008-02-01 18:06
Witam Panów,

Rozumiem bulwersację samym faktem, ale ja chyba czegoś nie do końca rozumiem. Czy zawierając umowę z Money.pl i dalej z Bankiem Zachodnim WBK, zgadzacie się z regulaminem świadczenia usług bankowości, regulaminem obsługi karty + wszystkiego co z tym związane czy nie?

Zawierałem z WBK co najmniej 6 umów o świadczenie usług, dwa razy z Allegro, raz z Money itd. Za każdym razem podpisywałem się pod umową, co oznacza akceptację regulaminu.

### Regulamin kart kredytowych, § 9, u. 19

"Każda Karta główna wyposażona jest w płatny Pakiet „Twoje Bezpieczeństwo“. „Twoje Bezpieczeństwo” to pakiet ubezpieczeń dzięki któremu Posiadacz Karty głównej jest automatycznie objęty ochroną przed skutkami następujących zdarzeń :- utrata pracy- niezdolności do pracy- Śmierć wskutek nieszczęśliwego wypadku[...]"

### Nota regulująca odnośnie pakietu "Twoje bezpieczeństwo"

"Pakiet „TWOJE BEZPIECZEŃSTWO” dla Posiadaczy Kart Kredytowych BZ WBK S.A. (zwany dalej Pakietem) obejmuje ubezpieczeniem wszystkich Posiadaczy, będących zarazem Użytkownikami Karty głównej wymienionych wyżej rodzajów (zwanych dalej Ubezpieczonymi), którzy w chwili zawarcia Umowy o udzielenie kredytu spełniają warunki przystąpienia do ubezpieczenia."

+

"§8. Składka
1. Składka za objęcie ubezpieczeniem w zakresie opisanym w §1. wynosi miesięcznie 0,36% salda zadłużenia na rachunku Karty.
2. Składka miesięczna za ubezpieczenie obciąża rachunek Karty kredytowej.
3. Składka za ubezpieczenie uwidoczniona jest na miesięcznym Zestawieniu transakcji."

Jeśli się mylę, albo czegoś nie doczytałem powyżej, z góry przepraszam i proszę o korektę.

Pozdrawiam,
AB
Edek Leszczyk / 193.138.110.* / 2007-10-18 09:12
Pani Izo,

zastanawiam się jak miałem zrezygnować z ubezpieczenia, skoro nie wiedziałem że w ogóle je posiadam! Bank BZWBK nie dopełnił obowiązku informacyjnego! Gdzie tu dobrowolność przystąpienia do ubezpieczenia?

We wniosku kredytowym i na umowie zaznaczyłem, że rezygnuje z ubezpieczeń. Następnie po około 5 miesiącach użytkowania karty BZWBK włącza ubezpieczenie. Czy Pani zdaniem powinienem codziennie kontaktować się z bankiem i dopytywać, czy czasami nie włączyli mi ubezpieczenia? Bo tylko w taki sposób uniknąłbym naliczenia opłaty. Podkreślę jeszcze raz, że nie otrzymałem informacji o włączeniu ubezpieczenia oraz o zmianie regulaminu.

Adw, wcale nie jestem pewien, czy Money.pl oraz BZWBK z prawnego punktu widzenia nie mają sobie nic do zarzucenia. Występują tutaj jako silniejsze/uprzywilejowane podmioty, nie dopełnili obowiązku informacyjnego, celowo wprowadzili klientów w błąd w celu uzyskania korzyści materialnych etc. Moim zdaniem to sprawa dla UOKiK.
Iza Konsultant Money.pl / 2007-10-18 09:07 / Specjalista Money.pl
Witam

są to statystyki Banku, których BZWBK nam nie udostępnia, więc niestety nie jestem w stanie udzielić Panu odpowiedzi na pytanie jaki procent użytkowników zrezygnował z tego ubezpieczenia.

Pozdrawiam
Edek Leszczyk / 193.138.110.* / 2007-10-18 09:45
Mam prośbę do moderatorów forum, może wrzucimy wątek na główną stronę Money.pl? Są tam martwe albo mało merytoryczne dyskusje.

Ta będzie ciekawsza.
mst___ / 82.210.177.* / 2008-02-01 18:09
Dodam jeszcze:
http://dlaciebie.bzwbk.pl/13011

"W celu uniknięcia zbędnych formalności każda główna karta kredytowa naszego Banku jest wyposażona w Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo". Ewentualna rezygnacja z Pakietu może nastapić telefonicznie po dostępnym całą dobę numerem 801 655 555 lub 61 856 54 55."

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: