Forum Polityka, aktualnościKraj

Kary proporcjonalne do zarobków. Posłowie za rewolucją w mandatach

Kary proporcjonalne do zarobków. Posłowie za rewolucją w mandatach

Wyświetlaj:
wawa123 / 37.248.255.* / 2015-03-19 01:05
Jestem doświadczonym kierowcą, przykładowo zarabiam uczciwie 1 mln miesięcznie, przekroczenie od 11 do 20 km na godzinę ma kosztować 3%, to ja pytam czego ? mojego 1 miliona , tj. 30 tys. zł , czy średniej krajowej ? Bo jak mojego miliona to sorry, ale ktoś się z główką na głowy pozamieniał. Raz, że koszt mandatu i kara nieadekawtna do czynu, dwa gdzie jest sprawiedliwość konstytucyjna ??? Bzdura !
eddddddddddddddddddd / 94.154.100.* / 2015-03-19 01:02
Będąc bogatym, a jednocześnie wykazujacym bardzo niski dochód bardzo mi odpowiada ta zmiana!

PO wie jak się zatroszczyć o kombinatorów.
zniesmaczony / 31.61.129.* / 2015-03-19 00:58
Po pierwsze: te cymbały (nie jest to niestety obraza tych ludzi tylko stan faktyczny) z wiejskiej nie zrozumiały do tej pory co to znaczy wysokość mandatu proporcjonalna do zarobków. Do zarobków a nie do statystyk nie wiadomo skąd się biorących! Dla bogatych w dalszym ciągu nie będzie to kara, zgnoi biednego i oczywiście chodzi o wyciągnięcie pieniędzy.
Po drugie: w tym szaleństwie zmian ciągle brakuje mi wielokrotnie wspominanego ograniczenia immunitetu wszelakiej maści przestępcom na stanowiskach i z administracji oraz przepisów, które w prosty sposób pozwalałyby karać np. policję czy straż miejską z automatu po dostarczeniu dowodu, np. nagrania, nieprzestrzegania przez nich prawa. I wtedy skończyły by się głupie pomysły na wiejskiej, gdy większości odebrano by prowo jazdy, a w zamian popędzono by policję z za kamer na ulicę, tak jak to się dzieje w każdym normalnym kraju.
don5 / 99.58.20.* / 2015-03-19 01:47
Ale ty nie mieszkasz w narmalnym kraju.
piotr5777 / 95.172.68.* / 2015-03-19 00:56