Forum Polityka, aktualnościŚwiat

Katastrofa samolotu. Wstrząsające relacje świadków

Katastrofa samolotu. Wstrząsające relacje świadków

Wyświetlaj:
amnestia / 94.42.189.* / 2013-07-08 08:29
tu samolot bez podwozia wali w betonowy pas, tylko 2 osoby zginęły

w smleńsku, naprowadzany przez sovietów Tu uderza w podmokłą łąkę, brzoza odcina mu skrzydło, rozrywa się na dziesiątki tysięcy części, wszyscy giną. Teoria laska i milera.
uderzenie w łąkę powoduje rozdarcie samolotu na tyle częsci i dodatkowo rozrywa również ciała pasażerów. I to zrobiła brzoza i uderzenie w mokrą łąkę.
Kim trzeba być aby w te brednie wierzyć ???
ghfhfhf / 89.70.214.* / 2013-07-28 15:48
To nie była zwykła brzoza, to była brzoza pancerna.
Taka brzoza,może pozabijać wszystkich pasażerów i rozwalić samolot na drobne kawałeczki a nawet świadków katastrofy unicestwi.
leszek bandzioch wielki / 212.14.47.* / 2013-07-08 07:59
znajdzie dowody no to że to był zamach na turystow Chińskich dokonany przez reżim USA.
POingenering / 94.42.189.* / 2013-07-08 08:39
z twoim IQ przenieś sie na portal dziecięcy. tam znajdziesz miłośników bajek.

skądinąd wiem, ze juz konstruktorzy amerykańscy rozważają budowanie wieżowców z brzozy. Gdyby WTC był zbudowany z brzozy, wtedy samolot stracił by skrzydła, które odcięte spałyby poza budynkiem nie czyniąc tak wielkiej szkody.
imc / 78.9.154.* / 2013-07-07 21:09
A w Smoleńsku, gdy samolot spada z takiej wysokości to rozpada się na maleńkie kawałki i nikt nie ma szans na przeżycie.
nn_nn / 77.253.93.* / 2013-07-07 23:19
Co ty tu porównujesz.W Smoleńsku samolot spadł na grzbiet-to zupełnie zmienia sytuację. Nie wspominam o innych różnicach.
m-53 / 95.49.176.* / 2013-07-08 02:30
Domyślam się, że samochód po dachowaniu rozpada się na tysiące kawałków zaś po walnięciu w betonową barierę zostaje cały.

Nie wspominam o innych różnicach.

No to wspomnij.
hejar / 2013-07-08 10:14

samochód po dachowaniu rozpada się na tysiące kawałków

Oczywiście tu można zrobić dokładną paralelę, wszak samoloty przed dopuszczeniem do eksploatacji przechodzą szereg krasz-testów, mają projektowane specjalne strefy zgniotu, silniki są tak umieszczone aby przejąć impet uderzenia.A skrzydła są projektowane do ścinania różnych rodzajów drzew.
smokgsm / 88.156.68.* / 2013-07-08 01:40
Fakt na grzbiet , uderzajac 6m nad ziemia skrzydlem obrocil sie na grzebiet i rozpadl sie w drobny mak - szkoda ze Bog nie dal ani rozumu ani wyobrazni
trzy kroki w szaleństwo / 79.162.78.* / 2013-07-07 11:18
Ciekawe czy "światowej sławy spec od katastrof" latawców, technik Binienda zostanie poproszony o wyjaśnienie przyczyn tej katastrofy?
amnestia / 94.42.189.* / 2013-07-08 08:35
Binienda ma certyfiktat Boeninga i NASA.
lasek cóż chyba tylko na samoloty modelarskie.

brzoza odcina skrzydło, ciekawe a na WTC skrzydła tna konstrukcję budynku i cały samolot eksploduje wewnątrz WTC, widac to doskonale na filmie ze zdarzenia.

Al kaida ma lepszych fachowców niz skompromitowany lasek i miler.
DKSAL / 62.87.195.* / 2013-07-07 18:32
.. oglądasz za dużo ogłupiającej telewizji.

Najnowsze wpisy