KE pozywa Niemcy. Na celowniku homologacje dla Mercedesa
Money.pl
/ 2015-12-10 13:26
Ech...
/ 5.172.236.* / 2015-12-11 10:22
Niemcy nam zazdroszczą eksportu jabłek a my im eksportu mercedesów. Szkoda ,ze nie jest na odwrót.
Richard Yazaki
/ 83.208.45.* / 2015-12-11 01:43
Niech sie zainteresuja co im dostarczaja czesci i podzespoly np firma Yazaki dostarczajaca instalacje elektryczne do autt ciezarowych.Jakosc instalacji beznadziejna koszty ogromne,przy wyprodukowaniu jednej kompletnej instalaci 30% to odpad kablow miedzianych
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Polanus
/ 31.175.27.* / 2015-12-10 22:12
No i to jest właśnie mentalność rządu Niemieckiego, żądać np. od Polski a samemu robić jeszcze gorzej. Tak było w sprawie naszych stoczni i z Oplem.
piotrek618
/ 83.242.118.* / 2015-12-10 21:53
R1234yf napełnienie 1000zł
R134a napełnienie 100zł
Kto tak naprawdę zyska na zmianie odczynnika? świat i ekosystem czy Ci którzy produkują nowy odczynnik?
to_ja
/ 83.9.131.* / 2015-12-10 21:20
na bitte, die Deutche schon wieder..
da wo die kommen die Probleme erscheinen
fidziu
/ 77.65.19.* / 2015-12-10 19:39
No ta KE musiała nieźle wziąć w łapę za promowanie bardzo niebezpiecznego gazu do klimy Honeywell u Du Pont. Nawet jak bym miał nowy samochód, to pierwsza rzecz, to przeróbka na r134a
mmmmmmm659
/ 83.22.81.* / 2015-12-10 20:02
Nie trzeba nic przerabiac!!!!!!!!!! Mozna nabic R134a , instalacja jest ta sama ,tylko inny czynnik.
Stały
/ 83.25.23.* / 2015-12-10 19:36
Dość, że środek jest łatwopalny to jeszcze przy spalaniu przemienia się w fluorowodór. To jest bardzo niebezpieczny gaz, który zagraża życiu poszkodowanych w wypadku, a także ratownikom , strażakom pomagającym przy wypadku.
artedus
/ 46.112.104.* / 2015-12-10 19:33
https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2014/09/29/polska-moze-zadac-od-niemcow-850-mld-dolarow-odszkodowania/
babka687
/ 83.8.167.* / 2015-12-10 19:30
Ciekawe ,kto w UE wziął w przysłowiową łapę ,by upierać się przy g...m płynie do klimatyzacji. Myślę ,że to podobna historia ,jak z żarówkami "oszczędnymi".
Leon Z
/ 78.11.167.* / 2015-12-10 19:20
Akurat różnica w cenie środka klimatyzującego ma kolosalne znaczenie dla właścicieli Maybacha... Ściema. Prawda jest taka, że nowy środek jest bardzo łatwopalny. A po drugie monopol na jego produkcję ma francuski DuPont.
jodik
/ 91.142.205.* / 2015-12-10 19:03
Niemiecki produkt, znakomitość. To już przeszłość.
spec od designu
/ 89.76.204.* / 2015-12-10 18:52
A ta jak zwykle w tej swojej "kiecce" z marynarki. Czy toto ma taki gust, czy nogi takie zgrabne , już nie jak III-ci, ale jak V-ty gat. rabarbaru , hmmm ...
Przemo-1
/ 88.199.147.* / 2015-12-10 18:38
Nikt tu nie wspomina że ten nowy środek jest silnie rakotwórczy, sam Mercedes zaczyna w nowych modelach wprowadzać klimatyzację opartą o CO2.
w507
/ 79.184.159.* / 2015-12-10 18:16
pod pretekstem ratowania Swiata, Niemcy porobili prawa, ktore sami lamia....bo mysleli ze stoja ponad tym. Pod tym kontekstem musi zrozumiec, dlaczego Niemcom zalezalo juz w 90tych latach wypracowac ciemny Wizerunek Polaka zlodzieja. Wszyscy na nas patrza nikt na szczerych niemcow....ktory to skandal wielkiego niemieckiego Koncernu w zaledwie 10 latch? Juz nie wspominac o politycznych i o odrodzeniu sie otwartego szowinizmu.
jacke800
/ 86.150.99.* / 2015-12-10 18:00
to bzdura!! chodzi o to ze stary srodek jest zbyt tani. przy nowym srodku ktorego producentem jest monopolista ( firma francuska majaca poteznych lobbistow w EU ) nabicie klimy bedzie kosztowalo 1200zl zamiast 200-250zl. Oprocz tego rewelacyjnie sie pali wiec nie jest bezpieczny . Niemcy sa pragmatyczni przeduzaja uzywanie starego srodka dopuki sami nie beda mogli go produkowac . Po co dawac zarabiac zabojadom