Moja odpowiedź brzmi tak:
-Euroimplant dobra spółka niezłe perspektywy, ale nic jeszcze nie prokukuje,
-Fabryka Diet istna spekulacja,
-Makolab wyprzedane w porównaniu do max notowań 26,50zł i wytwarza już dawno jakieś produkty i ma spory rynek.Po za tym posiada 4,85% akcji Fabryki Diet.Prawdopodobnie dojdzie kurs do 5zł.Jak nie można kupić FD to polecam obserwować Makolab.
a zresztą sam poczytaj:
Urodziny łódzkiej firmy MakoLab
Firma powstała w 1989 roku. Założył ją łodzianin dr Mirosław Sopek. - Niełatwo było wówczas utrzymać rodzinę z pensji naukowca Politechniki Łódzkiej - wspomina. Dziś spółka zatrudnia 80 pracowników, głównie programistów i grafików. Ma własny budynek przy ul. Demokratycznej w Łodzi, nowoczesny lokal w centrum miasta i oddział w Warszawie. Tworzy strony WWW oraz webowe oprogramowanie do zarządzania biznesem. - Mówimy, że przeszliśmy rozwój organiczny. Własnymi siłami, łódzkim kapitałem - opowiada wiceprezes Sopek.
Klientami spółki są znane międzynarodowe koncerny, m.in. Renault-Nissan, Fujitsu, Philips czy Cefic. Ponad jedną trzecią usług firma sprzedaje za granicą. Przełomowy dla firmy był rok 2003. MakoLab wygrał wtedy przetarg w Austrii i Szwajcarii na stworzenie stron internetowych dla firmy Renault w tych krajach. Potem posypały się kolejne zamówienia - MakoLab wykonał ponad 20 witryn dla Dacii (marka koncernu Renault) oraz siedem dla samego Renault. Realizuje też projekty związane z kulturą, jak witryny łódzkiej filharmonii i Teatru Muzycznego. Zrobił portal loftów U Scheiblera oraz Manufaktury. W 2007 roku zadebiutował na rynku NewConnect.
Firma powstała w 1989 roku. Założył ją łodzianin dr Mirosław Sopek. - Niełatwo było wówczas utrzymać rodzinę z pensji naukowca Politechniki Łódzkiej - wspomina. Dziś spółka zatrudnia 80 pracowników, głównie programistów i grafików. Ma własny budynek przy ul. Demokratycznej w Łodzi, nowoczesny lokal w centrum miasta i oddział w Warszawie. Tworzy strony WWW oraz webowe oprogramowanie do zarządzania biznesem. - Mówimy, że przeszliśmy rozwój organiczny. Własnymi siłami, łódzkim kapitałem - opowiada wiceprezes Sopek.
Klientami spółki są znane międzynarodowe koncerny, m.in. Renault-Nissan, Fujitsu, Philips czy Cefic. Ponad jedną trzecią usług firma sprzedaje za granicą. Przełomowy dla firmy był rok 2003. MakoLab wygrał wtedy przetarg w Austrii i Szwajcarii na stworzenie stron internetowych dla firmy Renault w tych krajach. Potem posypały się kolejne zamówienia - MakoLab wykonał ponad 20 witryn dla Dacii (marka koncernu Renault) oraz siedem dla samego Renault. Realizuje też projekty związane z kulturą, jak witryny łódzkiej filharmonii i Teatru Muzycznego. Zrobił portal loftów U Scheiblera oraz Manufaktury. W 2007 roku zadebiutował na rynku NewConnect.