Forum Polityka, aktualnościKraj

Kolej w Polsce. PKP Cargo wyszkoli tysiąc maszynistów. Koszt? 100 tys. na osobę

Kolej w Polsce. PKP Cargo wyszkoli tysiąc maszynistów. Koszt? 100 tys. na osobę

Wyświetlaj:
rysiul20 / 213.146.55.* / 2015-03-12 20:07
bzdury i jeszcze raz bzdury
Myslenie w tej firmie bolało i bol dalej
szybciej mur głowo przebije niz przekona tu kogos do racjonalnych decyzji
dr.ojboli / 89.68.73.* / 2015-03-13 09:40
No cóż, jeżeli merytorycznie potrafisz tylko wysłowić bzdury, to nie zabieraj głosu. Dramat.
cześć / 31.61.140.* / 2015-03-13 09:39
"Głowo" bankowo jesteś z okolic Łukowa czyli masz braki w wypowiadaniu ą
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
akconariusz 80 / 37.248.255.* / 2015-03-12 17:08
Przypominam wszystkim że firma wbrew pozorom jest firmą prywatną (sprywatyzowaną) więc skoro chcą wyszkolić 1000 nowych maszynistów to jest to zmiana pokoleniowa która ma procentować w przyszłości a koszty tego przedsięwzięcia zwrócą się po czasie. Uważam że jest to dobry ruch ze strony zarządu. Najprościej jest osądzić zwykłym laikom że pieniądze będą defraudowane. Jak macie pisać takie bzdury to lepiej nie wypowiadajcie się w ogóle.
lelum polelum / 83.7.142.* / 2015-03-13 10:35
Rozsądnym ruchem było by przywrócenie do życia przyzakładowych szkół zawodowych i techników kolejowych (dotyczy to również innych branż, nie tylko kolejowej). Kiedyś były takie przy każdej większej stacji węzłowej.
Dziś brakuje wykwalifikowanych kolejarzy wszędzie, i w Cargo i w PLK i w PR. Zatrudnia się przypadkowych ludzi, albo z powiązań rodzinnych, bez wykształcenia, bez podstawowej wiedzy kolejowej.
Pracowałem kilkanaście lat jako dyżurny ruchu w PKP a potem w PLK. Gdy zaczynałem, było mnóstwo młodych 20-20 letnich pracowników. Dziś przeciętnie mają po 40-50 i więcej lat. 20-30 latek to rzadkość.
justynasosnowka@.onetpl / 89.73.162.* / 2015-03-13 08:46
Tak jak maszynista zarabia ok.4000zł to nowy będzie tyrał za 2000zł(zmiany pokoleniowe)
knadkakdn / 94.251.225.* / 2015-03-12 16:57
tak wlasciwie to 190 tysiecy na osobe wiem bo mnie szkola i na tyle mam lojalke
sdc / 31.28.132.* / 2015-03-12 16:47
a to wszystko po to, żeby wyciągnąć kasę z państwowej kasy. nic innego. chodzi tylko o kasę. kierowcę samochodu można wyszkolić za ponad 1000zł a maszynistę trzeba szkolić za 100.000zł? potem się dziwicie, że w tym kraju jest taki syf.
Hioob / 83.22.32.* / 2015-03-12 16:44
A po co? Przecież wystarczy kilka jaboli i szwagier pojedzie. Nie szkoda kasy?
pisarz / 83.6.203.* / 2015-03-12 16:41
nie rozumiem po co zwalniali żeby teraz zatrudnić
nowych nie wyszkolonych proszę dodać koszt
tak zwanego programu dobrowolnych odejść + koszt szkolenia to mozliwe tylko w naszej "polsce"
stary pracownik to jest traktowany jak zło
w kazdej firmie z kapitałem państwowym przez pseudo menagerów partyjnych tylko dla tego ze sa fachowcami
markos32 / 77.112.212.* / 2015-03-12 16:32
100 tys na glowe.to sa chyba zarty i kpiny.Ciekawe ile z tego zostanie zdefraudowanych na swoje prywatne konta.Smiech na sali
lll567 / 109.231.1.* / 2015-03-12 16:40
Nic, bo to jest prywatna firma panie śmiech na sali. Właściciel nie będzie działał na niekorzyść swojego biznesu który przynosi mu duże dochody...
marek237 / 89.70.109.* / 2015-03-12 16:24
Tak się wyprowadza pieniądze ze spółki. Trafią one do firm szkoleniowych, których właścicielami są przeważnie - żona, córka/syn, kochanka. Mechanim jest bardzo prosty.
klops / 81.18.207.* / 2015-03-12 16:24
Potem ci "maszyniści" będą rozwalać pociągi i dopiero będzie cyrk.
BYUYBYUBYUB / 77.255.24.* / 2015-03-12 16:07
polikwidowali durnie technika kolejowe albo pozamieniali je na skanseny agro- turystyczne -OTO POLITYKA 25 LAT DUPOKRACJI
remi88 / 176.107.34.* / 2015-03-12 15:55
jakie wymagania i gdzie aplikować?? orientuje się ktoś??
Bałuciarz / 79.187.237.* / 2015-03-12 16:31
nabór był kilka miesięcy temu.
lipa - wymagali doswiadczenia w prowadzeniu lokomotyw
mnie łodzkiemu tramwajarzowi z kilkunastoletnim stażem nie dali szansy
bs1984 / 84.234.11.* / 2015-03-12 14:31
Niegospodarność sięga zenitu , najpierw pozwalniali grupowo doświadczonych maszynistów teraz będą zatrudniać i szkolić za ciężkie pieniądze ludzi którzy nie mają żadnego doświadczenia. Tak oto się wyprowadza z firmy pieniądze
Krzyś85 / 85.198.222.* / 2015-03-12 17:02
Pytałem się o możliwość szkolenia, niestety w tym roku się nie załapałem. Wygląda to tak że wysyła się CV do regionalnego PKP Cargo, który wysyła na badania (prywatnie) 700zł). Po przejściu badań zostajemy zatrudnieni przez Cargo które wysyła na kurs, kwota prywatnie to do 10000zł za licencję maszynisty.
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy