Kolejny miliardowy przetarg kolejowy. Pociągi pojadą 160 km/h na trasie Warszawa-Lublin
Money.pl
/ 2015-12-10 18:18
Edi Zabierzów
/ 83.7.175.* / 2015-12-11 09:02
A trasa Katowice - Kraków kiedy ? Cisza. Mieszkam przy tej trasie i nic się nie dzieje. Już mi część działki zabrali i PKP z Urzędem Powiatowym kłócą się do tej pory. PKP zakwestionowała wysokości odszkodowań.
parasolskladany
/ 109.243.219.* / 2015-12-10 21:13
Myślałem, że będzie kolej magnetyczna, jest XXI w., gdyby ktoś zapomniał.
OBSERWATORR
/ 87.205.30.* / 2015-12-10 21:06
Pociągi PENDOLINO obsługują trasy kolejowe zaledwie 1 rok. Kosztowały niemal pół miliarda EURO i w porównaniu do pojazdów STANDARDOWYCH / nie Premium / są w sposób oczywisty mniej dostepne dla przecietnego podrózującego. Polskie zestawy kolejowe mają autoryzację prędkosci 200 km/godz. i nie ustepują warunkami eksploatacyjnymi pojazdom PENDOLINO. Jeśli porównamy koszty eksploatacyjne , wynikające także z ogromnej róznicy ceny poczatkowej obu zestawów , to przekonamy się , iż pojazdy polskie pozwoliły by na korzystanie z nich wg . niższych cen , wiekszej liczbie podróznych , a więc przynosiły by wyzsze zyski. Cały kontrakt dot. zakupu budzi duże kontrowersje i powinien być poddany ocenie zasadności zakupu.
gfgf
/ 89.72.160.* / 2015-12-10 20:49
Dlaczego 160????? Jak już robić to co najmniej pod 200, a i tak byłoby za te same pieniądze.
Mati412
/ 185.53.155.* / 2015-12-10 21:11
Nie za te same pieniądze !!! Pociągi jadące powyżej 160 km/h nie mogą mieć na trasie przejazdów kolejowych. Muszą być wiadukty lub tunele .
POczadziały
/ 212.160.172.* / 2015-12-10 20:31
a za lublinem dalej kolej pozostanie z pociągami spalinowymi - bez elektryfikacji
simon1173
/ 83.21.11.* / 2015-12-10 18:45
a czas przejazdu najszybszym pociągiem z Warszawy do Lublina skróci się do 90 minut z ponad 2 godzin.
Faktycznie szybciej z 90 minut teraz do 120 minut po ...
kat-ol
/ 84.40.214.* / 2015-12-10 18:31
nasze stare składy bez problemu pojadą i 200km/h wystarczy wymienić tory!!! a za pedolino powinno siękilka osób publicznie powiesić
dziwak100
/ 77.252.229.* / 2015-12-10 19:38
Jakaś wielka lekkość w wieszaniu . Żeby z tą bolszewicką lekkością nie zapukano kiedyś do kat-ol'a .
Jaka znajomość techniki ! Stare składy pojadą 200 . To może wydłubmy muzealne parowozy z czasów Franc Józefa . Pojadą 300 . A tych co kupili kiedyś stare składy jadące 200 powywieszać . A jak !
Andrzej383
/ 91.239.155.* / 2015-12-10 18:18
Mieszkancy Lublina! Nie wierzcie w to oswiadczenie PKP.
Dwa lata temu dokladnie te same zdania zapowiadaly remont linii do Bialegostoku: 160 km/h, skrocenie czasu i nowoczesne pociagi. Tylko dajcie nam rok na zamkniecie linii kolejowej. Zrobimy konieczny remont.
Po dwoch latach remont sie nie skonczyl. Pociagi do Bialegostoku nie jezdza W OGOLE. Jest to sciema PKP zeby zamykac nierentowne polaczenia.
Pozdrowienia z Bialegostoku.
Usermua
/ 37.47.50.* / 2015-12-10 18:25
Kolejna obietnica :-) już pojechaly pociągi z Warszawy do Łodzi. Remont trwał ponad 5 lat, i co? Jeżdżą 5 minut krócej niż przed remontem. Kolei nie można wierzyć.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/