Forum Forum inwestycyjnePortfel

Komentarze do portfela "Big Lebowski"

Komentarze do portfela "Big Lebowski"

Money.pl / 2007-02-19 18:20
Komentarze do portfela użytkownika Big Lebowski.

To jest archiwum komentarzy (I) do portfela "Big Lebowski".
Wyświetlaj:
Big Lebowski / 2008-10-11 20:50 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
http://de.youtube.com/watch?v=0UuFJoexdlU Z dedykacja dla Towarzysza Trofima.. Cowboye..
Trofim Łysenko / 2008-10-11 21:06 / portfel / Przodujący radziecki naukowiec
Dziękuję. Nie znam się w ogóle na muzyce. Mam - jak to się u Was mówi - drewniane ucho (na skutek dzieciństwa spędzonego w pobliżu kołchozowych traktorów w mojej rodzinnej wsi). Lubię proste żołnierskie piosenki oraz jeden balet Sergiusza Prokofiewa.
Kapitalistycznej muzyki rozrywkowej nie lubię. Poza jednym artystą, chyba z Hiszpanii. Nazwiska niestety nie mogę sobie przypomnieć, mnie - biologowi - kojarzy się z drzewkiem szpilkowym. Ale dziękuję pięknie za dedykację.
Trofim Łysenko / 2008-10-11 21:11 / portfel / Przodujący radziecki naukowiec
O właśnie.
Big Lebowski / 2008-10-11 20:24 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Sie macie Ludzie..:)
Big Lebowski / 2008-10-11 20:40 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
DXziekuje Wszystkim za zyczenia - ale tak naprawde to wlasnie wszyscy tworzymy i udzielamy sie tu w kaciku.. Muzyczka i drinki . http://de.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
Trofim Łysenko / 2008-10-11 20:56 / portfel / Przodujący radziecki naukowiec
Dobry wieczór. Nieczęsto mam okazję spotkać Gospodarza kącika online. Składam więc raz jeszcze gratulacje z okazji jubileuszu. Pisuję od niedawna, ale postaram się (oczywiście, w przerwach między eksperymentami naukowymi) wspomóc forumowe grono w osiągnięciu kolejnego jubileuszu. Mam nadzieję, że opinie inwestora z Moskwy wniosą chociaż skromny wkład w poziom merytoryczny kącika. Pozdrawiam
Big Lebowski / 2008-10-11 21:01 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy