Forum

Komentarze użytkownika "danek113"

Komentarze użytkownika: danek113

danek113 / 2007-02-04 23:53 / Bywalec forum
W Polsce dopiero się rozwijamy - jeśli chodzi o inwstowanie, oszczędzanie itp itd Ciągle większośc Polaków oszczędza do skarpety :-)
danek113 / 2007-02-04 23:38 / Bywalec forum
Może po prostu przekonali sie że to ma sens i że mozna zyskac na tym pare groszy - chociaz 2-3 lata temy wydawało im się to niemożliwe. Sz\ukają porady żeby nie wtopić na wejściu :-)
danek113 / 2007-02-04 23:31 / Bywalec forum
W sumie to chyba kiedyś każdy z nas mógł o sobie powiedzieć "inwstor" z ulicy. Przynajmniej ja o sobie tak myslę - jestem początkującym inwestorem. Wiem jedno, że każdy kiedyś nim był. Zobaczymy ilu z tych napalonych na szybki zysk zostanie po mocnej korekcie. Chociaz w maju była taka korekta to dzisiaj liczba początkujących inwestorów raczej wzrasta. Poczekamy zobaczymy, ja chciałbym zostac na dłużej ale jak będzie to życie pokaże :-)
danek113 / 2007-02-04 23:16 / Bywalec forum
Dlategio napisałem, że chciałbym żeby sie trend zmienił ale w moim portfelu :-) bo tu ciągle straty
danek113 / 2007-02-04 23:14 / Bywalec forum
W tej chwili zastanawiam się jaki wpływ będzie miało zaangażowanie AUTOSTRADEna kurs STX i pozbycie się części handlowej. W sumie wiadomo o tym i wszystko toczy sie juz ponad pół roku, a jakoś nie dostrzegam entuzjazmu wśród inwstorów - chociażby na tym forum. No cóż w sumie kurs wzrósł od 6 msiesięcy około 60% - więc zastanawiam się czy jeszcze będzie rósł i wypali tak jak niektóre spółki, czy moż osiągnął juz swoje maximum, a że na analizach i róznych współczynnikach się nie znam, więc bazuje bardziej na przesłankach typu: że w Polsce trzeba wybudowac sporo km autorad to może STX będzie rósł :-) No cóz zobaczymy.
danek113 / 2007-02-04 22:46 / Bywalec forum