Forum

Komentarze użytkownika "on231"

Komentarze użytkownika: on231

ubezpieczenie z urzedu pracy?

on231 / 2012-08-08 09:37 / Bywalec forum
Czy jeśli byłem zarejestrowany w Urzędzie Pracy tylko przez 7 dni to po wyrejestrowaniu mam jeszcze przez kolejne 30 dni prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej z tego tytułu?

okres wypowiedzenia przy umowie zlecenie?

on231 / 2012-08-08 09:34 / Bywalec forum
Pracuję w pewnej firmie od kilku miesięcy na umowę zlecenie, jednak otrzymałem propozycję pracy w innej firmie w oparciu o umowę o pracę, dodam, że jest to praca lepiej płatna i bardziej korzystna dla mnie. Chce zrezygnować z umowy zlecenie, jednak mam w umowie zapis, iż obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia na koniec miesiąca. Kiedy złożyc najlepiej wypowiedzenie?

błędny przelew na konto

on231 / 2012-08-02 10:49 / Bywalec forum
no wyladuja u osoby do ktorej je wyslalas, wiec moze udaj sie do banku zeby wyjasnic ta sytuacje, mam nadzieje, ze uda sie pani odzyskac te pieniadze, pozdrawiam

czy mozna pracowac i pobierac rente?

on231 / 2012-07-31 09:49 / Bywalec forum
czy ktoś wie czy osoba, ktora otrzymuję rentę z zus moze podjac jakakolwiek prace? ,ile można zarobić,czy zus nie zabierze jej wtedy renty? bede wdzieczny za odpowiedz w tej kwestii

posiadanie palki teleskopowej-legalne?

on231 / 2012-07-26 11:24 / Bywalec forum
a jak mozna sie starac o takie pozwolenie? to policja je wydaje? nie czuje sie bezpiecznie, miesiac temu zostalem ciezko pobity, boje sie, ze znowu moge zostac...czy to dobra argumentacja?

urlop wypoczynkowy po urlopie ojcowski

on231 / 2012-07-23 09:36 / Bywalec forum
sluchajcie mam pytanie, za niedlugo ide na urlop ojcowski, chce sie dowiedziec czy po jego trwaniu moge sie udac pozniej na urlop wypoczynkowy? bede wdzieczny za odpowiedz

OFE a staz z urzedu pracy

on231 / 2012-07-18 09:43 / Bywalec forum