Forum

Komentarze użytkownika "on231"

Komentarze użytkownika: on231

czy mozna pracowac i pobierac rente?

on231 / 2012-07-31 09:49 / Bywalec forum
czy ktoś wie czy osoba, ktora otrzymuję rentę z zus moze podjac jakakolwiek prace? ,ile można zarobić,czy zus nie zabierze jej wtedy renty? bede wdzieczny za odpowiedz w tej kwestii

błędny przelew na konto

on231 / 2012-08-02 10:49 / Bywalec forum
no wyladuja u osoby do ktorej je wyslalas, wiec moze udaj sie do banku zeby wyjasnic ta sytuacje, mam nadzieje, ze uda sie pani odzyskac te pieniadze, pozdrawiam

okres wypowiedzenia przy umowie zlecenie?

on231 / 2012-08-08 09:34 / Bywalec forum
Pracuję w pewnej firmie od kilku miesięcy na umowę zlecenie, jednak otrzymałem propozycję pracy w innej firmie w oparciu o umowę o pracę, dodam, że jest to praca lepiej płatna i bardziej korzystna dla mnie. Chce zrezygnować z umowy zlecenie, jednak mam w umowie zapis, iż obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia na koniec miesiąca. Kiedy złożyc najlepiej wypowiedzenie?

ubezpieczenie z urzedu pracy?

on231 / 2012-08-08 09:37 / Bywalec forum
Czy jeśli byłem zarejestrowany w Urzędzie Pracy tylko przez 7 dni to po wyrejestrowaniu mam jeszcze przez kolejne 30 dni prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej z tego tytułu?

Mała Madzia uduszona?

on231 / 2012-08-08 11:14 / Bywalec forum
to jednak nie wypadla z kocyka? jak to jest, ze po tylu miesiacach dopiero teraz to ustalili? uwazam, ze sledztwem powinna zajac sie prokuratura z innego wojewodztwa, bo ta widac sobie nie radzi

Amber Gold wypłaty

on231 / 2012-08-13 11:17 / Bywalec forum
slyszalem dzisiaj, ze amber gold ma robil wyplaty z odstetkami za zwloke, ciekaw jestem czy faktycznie tak bedzie, dobrze, ze tak nie ulokowalem swoich pieniedzy, bo chcialem kiedys

kalkulator płac?

on231 / 2012-08-16 10:50 / Bywalec forum