Forum Polityka, aktualnościKraj

Komisja: Odwołać Klicha. Klich: Źle pracują

Komisja: Odwołać Klicha. Klich: Źle pracują

Wyświetlaj:
EURO STUDENT / 2011-01-31 23:19
Od 1961 związany z lotnictwem. Służył w jednostkach lotniczych Sił Powietrznych RP i Wyższej Oficerskiej Szkole Lotniczej w Dęblinie na stanowiskach od instruktora-pilota do zastępcy dowódcy pułku i starszego inspektora bezpieczeństwa lotów.

Służył w Polskim Kontyngencie Wojskowym w byłej Jugosławii. 17 czerwca 1997 uzyskał stopień doktora nauk wojskowych rozprawą doktorską pt. Kierunki doskonalenia działalności służby bezpieczeństwa lotów w siłach zbrojnych RP na Wydziale Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Akademii Obrony Narodowej.

Od 1997 do 2000 zastępca szefa Wydziału Lotnictwa Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych. Od 2000 zajmował się badaniami wypadków lotniczych.
------------------------------------------------------
Rozprawka dr Edmunda Klicha. która pozostała fikcją w Polsce on o tym doskonale wie. Jako taki specjalista jak mógł zgodnie z wszystkimi zaliczyć lot wojskowy do lotu cywilnego i całe śledztwo oddać Rosjanom na podstawie konwencji chicagowskiej. Dlaczego konwencja chicagowska a nie umowa z 1993 r?

Wyciągnięcie przez rzepę umowy z dnia 7 lipca 1993 r., zawartej pomiędzy Państwem Polskim a Federacją Rosyjską reprezentowanych na poziomie ministrów obrony, stawia w niezwykle niekorzystnym świetle rząd Donalda Tuska. Chodzi zwłaszcza o zapisy artykuł 11 tejże umowy, stanowi on jasno: "wyjaśnienie incydentów lotniczych, awarii i katastrof spowodowanych przez polskie wojskowe statki powietrzne w przestrzeni powietrznej FR lub rosyjskie wojskowe statki powietrzne w przestrzeni powietrznej RP prowadzone będzie wspólnie przez właściwe organy polskie i rosyjskie".
kri / 95.49.176.* / 2011-01-31 21:14

Edmund Klich nie potrafił skutecznie uczestniczyć w badaniach prowadzonych przez MAK.

Sz. Pan Klich nie zdaje sobie sprawy, że został przez Rosjan wykorzystany jako listek figowy. Kiepski stan polskiej teorii w dziedzinie nauk lotniczych nie został przez niego pogłębiony na zachodzie. Jako organizator zresztą nie musiał się o to troszczyć. Jego sprawą były fundusze. Gdyby cokolwiek znał się na badaniach to na bazie dostępnych materiałów wyciągnął by prawidłowe wnioski. Powinien do pomocy zasięgnąć ekspertów zagranicznych, twórców Boeninga i Tupolewa. , a także umieć wykorzystywać dane doświadczalne do weryfikacji hipotez. Przy katastrofie z udziałem prezydenta powinien przynajmniej postawić wniosek o zbadanie możliwości przyczyn zamachu jak to robią śledczy i dążyć do osiągnięcia celu przez udział we właściwych pracach. Wtedy by się czegoś nauczył jako praktyk. Gdyby był inżynierem pilotem i po studiach dodatkowych z cybernetyki na WAT jak pilot Protasiuk pewnie wiedziałby co szukać. Braki te zostały skutecznie zauważone przez Rosjan , gdzie teoria w dziedzinie automatyki nie jest na najniższym poziomie, gdyż starają się pozyskać wszystkimi sposobami wiedzę , której im brakuje, a matematyków też mają. Dotyczy to także Premiera Tuska, który o kiepskim stanie wiedzy wojskowej i technicznej w Polsce, dobrze się orientuje i nie widzi innej możliwości jak tylko serwilizm. Dlatego wszystkie środki przeznaczone są na tworzenie zaplecza lobbystów aby ten cel realizować. Możliwości organizacyjne Premiera są jednak wyższe niż Pana Klicha, i odpowiedzialność spada tylko na niego. Tak samo jak Pan Klich dał się wciągnąć do gierki politycznej Rosjan zwłaszcza w wykonaniu reprezentanta elity Pana Premiera Putina..
Dżentelmen
rurka pomiaru pitot / 79.185.230.* / 2011-01-31 22:39
Starszy pan moze i niema tej wiedzy dac mu spokoj i emeryture.

Najnowsze wpisy