Witam. staram sie o uzyskanie renty rodzinnej na mojego 16-letniego syna po zmarłym ojcu, który zmarł 29 stycznia tego roku. Dostałam odmowną decyzję, ponieważ zmarły nie spełniał jednego warunku: mimo, że w ostatnim dziesięcioleciu miał ponad 5 lat przepracowanych, to niestety okres, kiedy nie pracował i nie był ubezpieczony ani nigdzie nie zarejestrowany, jest dłuższy niż 18 miesięcy (pracował do stycznia 2007r.). Oprócz tego jego staż pracy w ciągu całego życia wynosił niewiele ponad 23 lata, mimo, iż przedstawiłam w ZUSIE dokumenty, z których wynikało, że pracował ponad 25 lat. Jednak na decyzji widnieje, ze nie zaliczono niektórych okresów zatrudnienia "z uwagi na brak informacji o ewentualnych okresach nieskładowych występujących w czasie ich trwania". Podkreślam, że te okresy udokumentowałam, nie wiem tylko co to znaczy, że "brak informacji o okresach nieskładkowych"? Nie mam pojęcia, co napisać w odwołaniu, czy np. prosić o wytłumaczenie, czemu te okresy nie zostały wzięte pod uwagę? Proszę o pomoc, bo nie wiem, czy mam jakiekolwiek szanse na uzyskanie renty. To pilne, dlatego proszę o szybką odpowiedź.