Do Pani Jolka2016
Pani komentarz jest festiwalem głupoty i dowodem na kompletny brak elementarnej wiedzy o prowadzeniu działalności gospodarczej, musze to Pani wyłuszczyć; jeżeli przedsiębiorcy zostanie na czysto po opłaceniu wszystkich podatków 2000zł i jeszcze musi zapłacić ZUS to pewnie ze sobie wpuści w koszty i bedzie go to kosztować 1200zł bo na zycie zostanie mu 800 zł. Nie ma Pani bladego pojęcia o czymkolwiek i proszę sie nie ośmieszac takimi żałosnymi pseudofachowymi komentarzami które tylko rozjuszają mikroprzedsiębiorców, prosze sobie pilnowac etaciku i nie wypowiadac sie na tematy o których nie ma Pani zielonego pojecia, bo nawet dla siebie Pani nie potrafiła stworzyć miejsca pracy.....i nawet Pani nie ma pojęcia ze to co bierze Pani na rekę kosztuje Pani pracodawce x2
Jolka2016mi
95.48.193.* 2016-04-13 10:24
Przecież obecnie ZUS wlicza się w koszty, więc jeśli są dochody powyżej kwoty ZUSu (powyżej ok. 1200zł/miesiąc) to rzeczywisty koszt ZUSu jest ok. 200zł. Podatek
VAT dla osób wystawiających faktury
VAT nie obciąża firmy. Do tego dochodzi kwota wolna od podatku. Zatem proponowane rozwiązanie będzie mniej korzystne dla grupy przedsiębiorców, wystawiających FV.