Forum Forum finansoweBanki

Konto w jakim banku?

Konto w jakim banku?

Paweł1991 / 159.205.167.* / 2012-05-22 12:31
Witam, jestem studentem, nie mam stałych dochodów ale mam odłożone parę tyś, któtre
zarobiłem, będąc w pracy w wakacje. w te wakacje również mam zamiar trochę popracować i
zarobić trochę grosza, i odnośnie tego, mam pytanie. chciałbym założyć sobie konto, tylko w
jakim banku? żeby nie zdzierali ze mnie, niewiadomo jakich kwot za prowadzenie konta itp,
słyszałem, że w mBanku prowadzenie konta jest za darmo, ale za kartę jest opłata 2PLN, czy
są w innych bankach podobne ceny? I jak jest z 'własną kartą'. Mam na myśli własny
obrazek/wizerunek na karcie. Czy w mBanku również takie coś jest? I ile to kosztuje?
Wyświetlaj:
Arkadiusz88 / 77.253.123.* / 2012-05-29 14:38
Jak konto w baanku to tylko mBank ;-) Ostatnio zalozyłem i jestem bardzo zadowolony jeszcze darmowego pendrive dostałem dzięki serwisowi www.pendrivezakonto.pl Opłata za kartę jest ale to drobna kwota chyba wąłśnie te 2 zł jak napisałeś.
arkzawiercie / 2012-05-23 17:36 / Bywalec forum
Porównywarka finansowa to nie jest zwykły portal finansowy. To maszyna, która ma za zadanie pomóc w wyborze optymalnego rozwiązania finansowego (to znaczy pokazuje najlepsze na dany moment kredyty hipoteczne, karty kredytowe, kredyty samochodowe czy konta bankowe), a umieszczony na niej kalkulator zdolności kredytowej podpowie Ci, na jaki kredyt Cię stać. Jest całkowicie bezpłatna. Wystarczy, że podasz parametry, które są wymagane, by wyszukać dany produkt finansowy:
http://profi.comperialead.pl/
Ekspert PKO Banku Polskiego / 2012-05-23 12:03
Polecam „Konto dla Młodych” w PKO Banku Polskim - dla osób pełnoletnich, które nie ukończyły 30 lat, studiujących lub będących absolwentami.