Rafixxx
/ 188.47.240.* / 2012-03-25 17:41
Niestety Bank BGŻ ignoruje moją reklamacje, która dotyczy tego iż nie został mi wypłacony 1% od wypłaty za jeden okres rozliczeniowy (Konto z Podwyżką), mimo tego, że spełniłem wszystkie wymagania regulaminu w tym zakresie (za inne okresy wpłaty 1% były realizowane bez problemów). Trzykrotnie co 14 dni wysyłałem reklamacje poprzez formularz w systemie eBGŻ. Za każdym razem dostawałem informację, że reklamacja została przekazana do odpowiedniego Departamentu w celu wyjaśnienia i udzielenia odpowiedzi i... zero odpowiedzi. Reklamację złożyłem rownież poprzez TeleBGŻ, ale także bez odzewu (konsultant sprawdził historię rachunku i był zdziwiony, że 1% nie został wypłacony) po czym stwierdził, że musi przekazać sprawę do odpowiedniego Departamentu w celu wyjaśnienia i udzielenia odpowiedzi (skądś to znam) :) Jestem bardzo zniesmaczony podejsciem Banku BGŻ do mnie jako klienta, tym bardziej, że mam swiadomość iż jeśli ja nie dopełniłbym jakiegoś obowiązku wynikającego z regulaminu, to Bank natychmiast by sie ze mną "rozliczył".
Wynika z tego, że jak jest dobrze, to jest dobrze, ale kiedy pojawią się jakieś problemy, to BGŻ nie dba o klienta. Zastanawiam się nad rozwiązaniem umów o wszystkie produkty jakie posiadam w tym Banku. Nie chodzi tu już nawet o te kilkadziesiąt złotych, ale nie lubię być traktowany w taki sposób, zwłaszcza że jest wiele konkurencyjnych ofert na rynku.