Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Krajowy Program Kolejowy. Wielkie obietnice rządu, czyli wielka mapa remontów

Krajowy Program Kolejowy. Wielkie obietnice rządu, czyli wielka mapa remontów

Wyświetlaj:
sz82 / 213.192.80.* / 2015-09-21 13:52
Nie wspominają też ile z tej kwoty pójdzie do kieszeni związkoli.
321star. / 159.205.76.* / 2015-09-21 13:45
Ale kręcą lody darmozjady ! Ale kręcą ! A wy np w skarbówce nie zapłacie złotówki to komornika w domu macie po dwóch tygodniach !
KMs_lw / 178.43.8.* / 2015-09-21 13:13
Z Leżajska do Warszawy nie ma połączenia i co .....
kolo dżolo / 89.238.43.* / 2015-09-21 12:29
1,5 km= 250 mln zł????????????????????? To chyba szyny będą platynowe, a podkłady złote.
kzyn / 37.190.178.* / 2015-09-21 13:04
Widać nie masz zielonego pojęcia jak będzie wyglądać ta inwestycja, jakim terenie będzie przebiegać i co będzie obejmować.
jedrek147 / 188.146.9.* / 2015-09-21 18:46
Rozumiem że większość trasy będzie w tunelach pod wodą ?.
fiński / 89.73.150.* / 2015-09-21 12:16
Hm ... Jastrzębie-Zdrój nadal zostanie największym miastem w Polsce bez kolejowego połączenia. Czemu w Polsce nic się nie opłaca?
edek916 / 212.160.138.* / 2015-09-21 12:01
Inwestycje PKP to kolejna okazja:) Chapać, Chapać:) Tu nikt niczego się nie doliczy:) Chapać, chapać:)
Maciek z Lublina / 89.65.159.* / 2015-09-21 12:00
Jest sporo linii , które trzeba odszykować na 120km/h i będzie to olbrzymim zyskiem społecznym . Ale chce się mieć fajerwerki ... Nikt z obecnej ekipy nie pomyśli o tym , żeby - ku poprawie połączenia np. Katowic z Lublinem z robić linię 62 linią W CAŁOŚCI DWUTOROWĄ o prędkości 100km/h . Nikt z obecnej ekipy nie pomyśli , że należy zrobić linię 22 linią W CAŁOŚCI DWUTOROWĄ o prędkości 120km/h , ku poprawie skomunikowania Lublina z Łodzią i Poznaniem . Nikt nie pomyśli o odszykowaniu kolejowej dwunastki z Łukowa do Skierniewic na 120km/h , co potężnie zwiększyłoby możliwości tej linii w ruchu towarowym + otworzyłoby drogę do uruchomienia pociągów TLK z Łodzi do Terespola z pominięciem Warszawy . Nikt nie pomyśli o uczynieniu linii 203 linią W CAŁOŚCI DWUTOROWĄ o prędkości 120km/h , celem otwarcia drogi do uruchomienia pociągów z Gorzowa Wielkopolskiego do Gdyni , czy z Gorzowa do Olsztyna . Nikt nie pomyśli o elektryfikacji linii 403 i podniesieniu prędkości szlakowej do 120km/h , celem uruchomienia pociągów TLK z Torunia do Szczecina przez Bydgoszcz , Piłę , Wałcz , Stargard Szczeciński . Nikt nie pomyśli , aby uczynić dwutorowym o prędkości 120km/h cały szlak z Poznania przez Piłę i Szczecinek do Kołobrzegu , chociaż to nie tylko zwiększyłoby tani ruch dalekobieżny między Poznaniem a Kołobrzegiem , ale - przy wcześniejszym dodaniu drugiego toru na całości szlaku : Gutowiec - Chojnice - Piła DRUGIEGO TORU SZLAKOWEGO , też poprawiłoby skomunikowanie Poznania z Gdynią . Naprawdę tak trudno myśleć ?
pejter1166 / 83.24.111.* / 2015-09-21 11:58
No to jakieś 150 mln. łapówki poszło. Jak PO rządzi to mamy najdrożej drogi, metro itp.
Mądrey / 91.199.250.* / 2015-09-21 11:26
A co z kanałem przekopem mierzei? Trzeba sie od Rosji uniezależnić.
Maciek z Lublina / 89.65.159.* / 2015-09-21 12:09
Dodatkowy element tego uniezależnienia , to tunel drogowo - kolejowy pod dnem Zatoki Fińskiej . Droga ekspresowa + dwutorowa zelektryfikowana linia kolejowa o prędkości 160km/h . Skoro jest druga nitka NORD STREAM , to gaz z Norwegii można byłoby dostarczać koleją . Na normalnym torze w Polsce pociągi towarowe mogą osiągać wagę do 4000 ton...
BoBBoB / 89.230.132.* / 2015-09-21 11:06
co kur..a , co kur..a ? 250 mln zł za odcinek 1,5 km ?

To te szyny chyba będą z tytanu powlekane platyną !

NIE WIEM CZY SIĘ ŚMIAĆ CZY PŁAKAC po poprzeczytaniu tego !
Halo tu Ziemia / 31.6.159.* / 2015-09-21 11:58
Wychodzi 166 tys 666 zł za metr. W innym kraju by chyba za to Magleva zrobili.
mCK / 91.195.46.* / 2015-09-21 10:50
Po co łączyć trasami kolejowymi, drogowymi, lotniczymi Kraków z Warszawą?
Przecież nikt się tam nie porusza.
panstolica / 94.240.32.* / 2015-09-21 10:56
prywatnie nie ale służbowo niestety warszawę najeżdżają tabuny słoików z małopolski
piernik1015 / 89.65.199.* / 2015-09-21 10:42
A w Toruniu kombinują zrobić przystanek na żądanie,jak się zgłosi 10 pasażerów to pociąg się zatrzyma a jak mniej to trzeba będzie jechać do brzydgoszczy.Czy tak będą traktować małe miasteczka???
fdddeez / 188.116.35.* / 2015-09-21 10:42
Mam do was pytanie. Czy uważacie, że potrzebujemy kolei wielkich prędkości? Czy nie lepiej budować kolej, gdzie pociąg może jechać 160-180km/h? Czy ta prędkość nam nie wystarcza? W zakresie odległości nie jesteśmy przecież ani USA ani Chinami ani nawet Hiszpanią, Czy nie możemy budować zdroworozsądkowo zamiast płacić gigantyczne kwoty za kolej z bajki. Dla mnie podróż z Krakowa do Gdańska w 3,5 godziny jest w pełni akceptowalna.
janek340 / 89.69.183.* / 2015-09-21 10:54
piszesz i chyba sam nie wiesz co piszesz.Najpierw płaczesz że po co nam koleje szybkich prędkości ale z Krakowa do Gdańska chcesz dojechać w 3,5 godziny.Przy prędkości 160km?
Tom 444 / 89.71.39.* / 2015-09-21 10:40
Chyba te tory ze zlota beda a ekipy u sowy beda jadac!!!!! To po prostu jawny przekret.Ale ida wybory i mozemy to zmienic.

Najnowsze wpisy