Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Krajowy Program Kolejowy. Wielkie obietnice rządu, czyli wielka mapa remontów

Krajowy Program Kolejowy. Wielkie obietnice rządu, czyli wielka mapa remontów

Wyświetlaj:
TOMASZ970 / 37.8.228.* / 2015-09-21 10:26
Północ kraju jak zwykle jest białą plamą może jak DB uda się wkroczyć to wreszcie normalnie pociągi będą tu jeździć
Lolek827 / 188.95.27.* / 2015-09-21 10:33
Nie ważne jaka to będzie kolej, ważne żeby mogła jeździć po dobrych torach
Tomek851 / 194.29.160.* / 2015-09-21 10:10
Jak to czytam, to nóż mi się w kieszeni otwiera. PKP ma wszystkich pasażerów w d... i nie potrafi nic zorganizować tak, jak trzeba. Drobny przykład - pociągi z Zalesia Górnego do Warszawy (odległość po torach 29 km) według planu jedzie 45 minut. W praktyce niemal wszystkie pociągi są spóźnione (może jeden na dwadzieścia pociągów przejeżdża ten odcinek zgodnie z rozkładem). Niektóre pociągi z Warszawy do Radomia na przejazd tych 100 km potrzebują ponad 3 godzin, To już chyba na rowerze bym zajechał w tym czasie.
kiwi kurv / 89.74.202.* / 2015-09-21 10:09
Kwota 167 mln złotych za 1 km trasy? Toż to już jawne złodziejstwo> Nitk togo nie kontroluje, nie neguje, nie rozpiep, szy w końcu?
drd / 93.159.19.* / 2015-09-21 10:31
nie, bo jeszcze trzeba utrzymac fundacje pro kolej czy jakos tak, gdzie my zyjemy....
Polak_wschodni / 91.239.152.* / 2015-09-21 10:06
Obietnice piekne. Moje realia z Bialegostoku: od 2 lat nie ma polaczenia kolejowego do Warszawy. Jednoczesnie PKP pieknie wyremontowalo bialostocki dworzec - na ktorym nie zatrzymuja sie pociagi ;)

Droga do Warszawy to dwujezdniowa szosa z czasow Gierka.

I tyle z Polski wschodniej. Proponuje w ramach "zrownowazonego rozwoju" TGV do Katowic.
KrzychuZi / 83.10.213.* / 2015-09-21 10:04
A gdzie szybka kolej? Zrezygnowaliśmy, pieniądze pójdą na imigrantów. Brawo Kopacz. Przynajmniej nawet wahać się nie będę w czasie wyborów.
zxd / 31.63.234.* / 2015-09-21 09:58
dlaczego wreszcie nie ma pociągu, który jechałby z Krakowa przez Warszawę do Torunia, Bydgoszczy, Koszalina i Kołobrzegu, bo ten który jest Kraków - Kołobrzeg - to pociąg wycieczkowy jadący przez cały kraj, podróż z Krakowa - Kołobrzegu to ponad 16 godzin jazdy, koszmar
wawa1055 / 188.146.136.* / 2015-09-21 10:05
Jazda koleją to również przyjemność podróży w czasie :) Takie retro.
jan415 / 83.22.226.* / 2015-09-21 09:58
Za 250 mln zł to ja sam gołymi rękami wybuduję 1,5 km
no nie / 77.254.168.* / 2015-09-21 09:58
To już kompletnie macie w d***e Elbląg i kolej nadzalewowa oraz połączenia z gdańskiem .BO olsztyn o***my.
Bibliotekarz / 83.12.86.* / 2015-09-21 09:56
250 mln złotych za wybudowanie 1,5km linii kolejowej! Toż to jakaś horrendalna suma wychodzi ponad 160 tys. złotych za 1 metr, chyba kogoś pogięło i to zdrowo, skąd takie wysokie koszty. To u mnie w mieście za 105 mln wybudowano Oczyszczalnię Ścieków, ok 70km sieci kanalizacyjnej, 7 przepompowni ścieków i zmodernizowano Stację Uzdatniania Wody.
zzz777 / 31.183.145.* / 2015-09-21 10:50
Dokładnie. Tym bardziej, że linie kolejowe już są i nie trzeba kupować gruntów pod budowę. Szykuje się przekręt większy niż z autostradami. By żyło się lepiej.
misiek563 / 46.113.189.* / 2015-09-21 09:53
parę lat temu na Dworcu Centralnym była wystawa na temat inwestycji kolejowych w XIX wieku. Mnie zainteresowała jedna informacja, że od dnia podjecia decyzji o budowie kolei z Warszawy do Łodzi minęły mniej niż trzy lata. Proszę tylko porównać ówczesne koszty tej inwestycji, czas jej realizacji i poziom techniczny. Okazuje się, że 150 lat temu koleje były budowane szybciej i o wiele taniej niż obecnie. Ale wówczas rządził car i pilnował pieniędzy a jego urzędnicy nie kradli na taką potęgę jak obecnie.
jast / 217.117.137.* / 2015-09-21 09:47
A linii Tarnów -Kielce nie wyremontują i nie dorobią 12 km torów - kretyńskie myślenie zrobić bezmyślnie tory i drogo płacić za jazdę po nich dookoła!!!!!!!!!!!!!!
artur829 / 46.175.237.* / 2015-09-21 09:47
duza kasa w obrocie mozna krecic duze lody - i oto tylko i wylacznie w tym chodzi; ludzie nie miejcie zludzen, ze ONI to robia dla nas, dla Polski, dla spoleczenstwa.
bez PO-dniety / 178.43.141.* / 2015-09-21 09:45
BUDUJEMY TRASY DLA MUSLIMÓW
Mundry / 5.172.247.* / 2015-09-21 09:34
Zlikwidować przewozy pasażerskie, kolej dla ruchu towarowego, a dla nich te XIX torowiska wystarczą. Po co to komu potrzebne, by garstce pasażerów budować w cenie 1mld zł za 6km torowiska i w czasie późniejszym ciagle do tego dokładać publiczne pieniądze. Czy ktoś widział by do dalekobieżnych przewozów autobusowych ktoś dokładał, by ktokolwiek budował specjalne pasy ruchu na autostradach dla autokarów?

Najnowsze wpisy