Forum Forum finansoweKredyty

Kredyt hipoteczny 50tys zł - gdzie najlepiej??

Kredyt hipoteczny 50tys zł - gdzie najlepiej??

MarWas / 83.144.70.* / 2006-11-22 10:23
Witam, mam okazje przekształcic mieszkanie "funkcyjne" mojego ojca na wlasnosciowe za jakies 35% wartosci calego mieszkania. I aby je wykupic potzrebuje jeszcze 50tys zł . Interesuje mnie kredyt hipoteczny, jako ze jestem zupelnie zielony w temacie to zupelnie nie wiem do ktorego banku sie udac, gdzie maja najkorzystniejsze warunki, czy brac kredyt w zlotowkach czy w CHF?? Z tego co sie zorientowalem do tej pory to wiem ze mam unikac GE money Bank i Millenium. Acha i ile ewentualnie kosztuje doradztwo w sprawie kredytu hipotecznego np. w OpenFinance?Prosze o pomoc w wyborze
Wyświetlaj:
KamilaKowalczyk / 2020-03-10 10:38
Dobrze sobie można warunki pożyczki dobrać pod siebie na stronie finrada.pl/pozyczki tam ustalasz sobie suwakiem sumę i czas spłaty i tyle. Dużo szybciej można dotrzeć do tych warunków które człowieka interesują zamiast przedzierać się przez dziesiątki różnych pożyczek.
Paulina298 / 31.0.41.* / 2018-09-05 07:04
Polecam zglosic sie tutaj http://e-m2m.pl/5b8ec0840833f
nikon55 / 176.113.198.* / 2018-06-26 14:21
bank PKO BP ma teraz chyba najbardziej korzystne warunki kredytowe jeśli chodzi o mieszkaniowy. choć szczerze innych ofert nie przeglądałam aż tak skrupulatnie. Tutaj wiele przydatnych informacji znajdziesz http://www.kredyt-mieszkaniowy.info/
Bearta / 164.127.8.* / 2015-04-14 11:05
Radziła bym po pierwsze w złotówkach, a po drugie w pko bp. Najszybciej będzie przejść się do banku, i tak wszystko ogarną.Powiedzą jaka jest zdolność kredytowa, jakie dokumenty są potrzebne itp
nfinansepl / 37.248.254.* / 2015-04-13 22:34
Kredyt Hipoteczny lub Mieszkaniowy przez Internet dla każdego!
- Bogaty wybór różnych pożyczek gotówkowych
- kredyty bez zaświadczeń w 15min
- Porównywarka kredytowa wyliczysz ratę kredytu
- najlepsza strona kredytowa w Polsce!