Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Krótki kurs wzlotów i upadków GPW - wg forumowiczów

Krótki kurs wzlotów i upadków GPW - wg forumowiczów

Wyświetlaj:
MATURZYSYA / 87.105.32.* / 2006-01-23 21:06
NA FORUM JESTEM NOWY. GRAM NA GIEŁDZIE OD 94.R. DO 2004 BYŁEM GRUBO W PLECY. 2005 ODROBIŁEM STRATY.POCZĄTEK ROKU HOSSA.SPRZEDAŁEM Z ZYSKIEM. DLACZEGO NIE POCZEKAŁEM DO DIŚ?. PRZEZ DWA DNI MOGŁBYM MIEĆ NIEZŁY SAMOCHOD ZA FRIKO,(OCZYWIŚCIE TO PRZENOŚNIA) CZUJĘ ŻE SŁABY MAM HARAKTEREK. PROSZĘ NIECH KTOŚ MNIE POCIESZY.
karol / 83.24.232.* / 2006-01-22 19:46
Chciałbym zainwestować trochę zarobionej kasy w fundusz ARKAFNR12, ale to byłaby inwestycja na 3 lata. Poniwważ bessa w tym czasie pewnie się pojawi więc mam obawy czy i ten fundusz nie straci tak jak będą traciły akcje. Zawsze inwestowałam w fundusze otwatre, dlatego nie mam doświadczenia co do funduszy zamkniętych. Wiem, że tu piszą fachowcy więc bardzo proszę o podpowiedz z góry dzięki :)
pozdrawiam :)
strokuś / 2006-01-22 22:58 / Uznany Bywalec forum i giełdy
może być wręcz tak, że ludzie będą uciekać z akcji własnie w nieruchomości
krótka dotychczasowa historia zdaje się to potwierdzać - korekty na giełdzie często powodowały wzrost notowań arki
oczywiście można sobie wyobrazić takie powody bessy, które będą miały również negatywny wpływ na rynek nieruchomości
mysza / 2006-01-23 00:39 / portfel / Bywalec forum