Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Kryzys ciężarówkowy. Rosyjskie tiry odcięte od Zachodu

Kryzys ciężarówkowy. Rosyjskie tiry odcięte od Zachodu

Wyświetlaj:
nklnkj / 89.69.127.* / 2016-02-16 12:16
Szukajcie nieuczciwej konkurencji w Rosji a w niemczech dzieje się to samo.
palant niesiol / 31.2.60.* / 2016-02-16 12:16
Czytajac ten artykol mam wrazenie ze redaktor bardzo marwi sie tym ze Rosjanie nie moga jezdzic na krzywy ryj przez Polske Ot stary peowiec
Mzgu / 176.221.122.* / 2016-02-16 13:10
A no nic bo co im da że przez Białoruś przejadą skoro to nasza i ukraińska granica dla nich zamknięta. Liczy się rejestracja i list przewozowy.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
dfghm, s / 5.172.233.* / 2016-02-16 15:46
polske da sie zmiekczyc - jeśli ruscy i zachód dogadaja sie w przewozach to na Białorusi beda tylko przepinac ciagniki - po prostu kazdy fracht bedzie miał dwóch przewoźników - rosyjskiego mięe\dzy Rosja a Białorusia i zachodniego ( rosyjski kontrhent moze sie uprzec że nie pozwala by była to polska firma) miedzy Białorusia i Europa zachodnią. Rosyjski rynek jest dla zachodnich firm wazny - nacisną na swojje kraje by na to się zgodziły. Na pewno nie przejma sie Polska tylko zyskami - polskich firm transportowych na zachodzie nielubia za dumping więc chetnie je wykosza - tylko ślepy tego nie dostrzega.
RE851 / 79.184.124.* / 2016-02-16 12:13
JAK ZOBACZĘ RUSKĄ CIĘŻARÓWKĘ NA ULICY TO ZABLOKUJE GNOJA I WEZWEOLICJE
fredolol / 83.21.33.* / 2016-02-16 12:03
ruskie jak zwykle ,narozrabiali i teraz wszystko chcą zwalić na innych !!!
stary ruski numer.
zdzis dzsi / 83.243.33.* / 2016-02-16 11:55
ukraicy nie solidaryzują się z polakami tylko proboją odgryźć się Rosjanom za zakaz bezwizowego wjazdu dla obywateli ua do rosji przez inne przejścia niż ua-ru

nie piszcze że ukraincy dla nas cokolwiek zrobią - oprócz wzięcia od nas pożyczki której nie splacą
ziomek / 172.58.233.* / 2016-02-16 14:56
czyli solidaryzują się z nami, bo najpierw przyszła blokada a poźniej Kijów zrobił ją oficjalną
ja868 / 94.254.160.* / 2016-02-16 11:53
Gdyby solidarnie dołączyli się Litwini byłoby po problemie.
zdzis dzis / 83.243.33.* / 2016-02-16 11:52
Rosjanie ogarnęli się - towary jada na Litwe ,LV, EST a potem dalej Rosjanie zabierają je do siebie - tylko polskie firmy transportowe są w d...ie max wycieczka do wyjazd na pribaltyke a naszym bałtyckim braciom portfel puchnie.
m-53 / 213.108.152.* / 2016-02-16 12:13

towary jada na Litwe ,LV, EST a potem dalej Rosjanie zabierają je do siebie

A możesz tak dokładniej opisać ten łańcuszek transportowy. Bo ja jeszcze nie widziałem jadącego towaru. Ciężarówki i owszem.
m549 / 86.42.25.* / 2016-02-16 12:29
Sie ortografista znalazł
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
mm8 / 88.199.162.* / 2016-02-16 11:59
tobie też - za sianie propagandy!
janciowodnik526 / 77.112.32.* / 2016-02-16 11:36
To dobry przykład na to ile mogą znaczyć kraje Europy Środkowej jeśli będą działać razem i nie pozwolą się rozgrywać przez "stare" kraje UE i Rosję.
dicktracy / 89.77.13.* / 2016-02-16 12:22
Szkoda że przy takiej ilości specjalistów,doradców,ekspertów itd. nikomu w Polsce nie przyszło do głowy że do przewozu towarów zostanie uruchomione połączenie promowe pomiędzy Petersburgiem a portami niemieckimi i holenderskimi.Tym razem mamy obie ręce w nocniku.
tom71 / 46.238.243.* / 2016-02-16 13:34
Nie podniecaj się ! ,z Gdańska do Nynashamn prom płynie 18 h , to taki z Petersburga do Niemiec jakieś póltora dnia w jedną stronę i tu jest pies pogrzebany , to jest wyjście na niewielką skalę a nie na transport tycięcy aut miesiecznie , myślisz że dziesiątki promów czekają gdzieś na to że rosjanie akurat mają nowy pomysł na tranzyt ?
c62 / 188.65.43.* / 2016-02-16 13:29
No jak sądzisz ile trzeba promów aby te wszystkie samochody przetransportować w obie strony?
Jakie te porty musiały by mięć zaplecza i miejsca parkingowe, gdy to było takie proste i ekonomicznie opłacalne pewnie już dawno by to zrobiono. Wyobraź sobie, że jakaś ciężarówka z południa Rosji musi dojechać na południe Europy np. do Francji i jak w tej nowej twojej rzeczywistości by to wyglądało , najpierw jedzie kilka tys km z południa na północ Rosji tam czeka na załadunek na prom następnie płynie w zależności od pogody 1 lub 2 dni po czym po wyokrętowaniu jedzie przez całe Niemcy do Francji ładuje się i wraca do siebie pokonując wszystkie elementy trasy jak wyżej tylko w odwrotnej kolejności. Nie ma o czy mówić zysk finansowy i czasowy "jest na tym okrutny"
1 2 3 4 5 6
na koniec starsze

Najnowsze wpisy