Adrian.W.
/ 5.172.233.* / 2015-11-02 14:30
Najważniejsze chyba jest to czy dane biuro jest rzetelne i warto mu powierzyć sprawy swojej firmy. Ceny będziesz miał porównywalne, a odnośnie dojazdu to też nie jest to jakaś kluczowa sprawa, bo wiele rzeczy możesz załatwiać zdalnie. Nie zastanawiałeś się może nad skorzystaniem ze specjalistycznego oprogramowania? Będziesz miał wszystko pod ręką i nie jest to takie pracochłonne jakby się mogło wydawać. Np Symfonia (miałem okazję osobiście wypróbować i do tej pory używam tego programu do prowadzenia księgowości w swojej firmie). Stres na początku jest, bo wiadomo, nikt nie rodzi się wszechwiedzącym. Ale program jest tak intuicyjny w obsłudze, że szybko i łatwo można się wielu rzeczy nauczyć. Dzwonisz do siedziby głównej, oni dobierają Ci wszelkie moduły, które będą potrzebne dla Twojej działalności, w razie czego masz możliwość skorzystania z darmowych porad specjalistów, bądź wykupić sobie gwarancję, gdzie zawsze możesz liczyć na pomoc specjalistów. Weź to sobie pod uwagę, taka opcja wychodzi o wiele taniej, a wiadomo że na początku rozrostu działalności każda złotówka jest ważna.