Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Który Dom Maklerski jest najlepszy?

Który Dom Maklerski jest najlepszy?

czarny44 / 2007-03-22 21:34
Zastanawiam się nad CDM Pekao SA i DM BOŚ, co mi poradzicie?
Wyświetlaj:
Sliwek81 / 2007-03-23 00:04 / portfel / Bywalec forum
Witam
Bardzo dobre pytanie. Osobiście również chciałbym podłączyć się pod ten wątek.
Jestem początkujący, przeglądam się już od jakiegoś czasu giełdzie i Wam forumowicze. Mam zamiar otworzyć rachunek maklerski i za jego pośrednictwem ziainwestować swoje niewielkie oszczędności na giełdzie. Przeglądam własnie oferty różnych biur makleskich i wpadło mi w oko Boś oraz KBC. To na co zwróciłem uwagę to brak opłaty za prowadzenie (Boś) lub niewielka opłata (10 zł na kwartał KBC) oraz niskie prowizje.
Jeśli ktoś z uznanych graczy znajdzie chwilkę aby coś nam początkującym dorazić w tym temacie to będę bardzo wdzięczny.
Prosił bym o podanie gdzie waszym zdaniem warto otworzyć rachunek i dlaczego.
Wiadmo, że jako początkujący o małym kapitale chcemy jak najmniej zapłacić za proadzenie oraz za dokonywnie tranzacji.
Z góry serdecznie dziękuję.
Sliwek81
Nyarlathotep / 2007-03-23 22:19 / Bywalec forum
Cześć,
też jestem początkujący. Korzystam z Ing Securities i jestem zadowolony. Mankamentem jest tylko ustawienie tego programu - Sidoma. W mojej ocenie to jest skandal żebym musiał wyłączać antywira i specjalnie instalować starego explorera :oP Ale poza tym naprawdę polecam. Rozmawiałem ze znajomymi którzy lata grają i się przenoszą na Sidomę. Poza tym te gwarantowane 3 s. na realizację zlecenia. Kto wie może przyjdzie zostać DT :oD Jeżeli chodzi o opłaty to 40 zł / rok. Ja miesięcznie tylko płacę 10 zł za Reuters'a, ale jeżeli nie chcesz to nie wtedy nie masz i masz za free :o) Prowizje? Chyba podobnie.
Londoner2 / 82.109.186.* / 2007-06-20 15:20