h
/ 89.171.91.* / 2007-09-24 14:11
Agora generuje ponad połowę wpływów ze sprzedaży egzemplarzowej i ponad 10 proc. z ogłoszeń drobnych. Wydatki na reklamę wynoszą około 300 milionów złotych (około 1/3 całości), a wydatki na promocję "oligarchów" stanowią jedynie 0,15 procent wpływów firmy (źródło: lista 100 najbogatszych Polaków tygodnika "Wprost", Expert Monitor). Agora w zdecydowanie większej skali sponsorowana jest przez spółki Skarbu Państwa kontrolowane przez nomenklaturę Prawa i Sprawiedliwości. Takie firmy jak: TVP, Lotos, Totalizator Sportowy, Agencja Nieruchomości Rolnych Skarbu Państwa, LOT itp., wydały w "Gazecie Wyborczej" sumy pięciokrotnie wyższe niż przedsiębiorstwa w jakikolwiek sposób powiązane z grupą najbogatszych Polaków.
no to jak mordo ty nie moja,kiedy premier jest szczery;
czy kiedy publicznie krytykuje gazete czy kiedy pisowskie spolki laduja w nia kase