Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Laptopy dla pierwszaków od operatorów UMTS

Laptopy dla pierwszaków od operatorów UMTS

Money.pl / 2011-03-28 18:18
Komentarze do wiadomości: Laptopy dla pierwszaków od operatorów UMTS.
Wyświetlaj:
Martyna1974 / 95.171.203.* / 2011-06-22 13:29
Rząd PO przynajmniej się stara , bo obesraniec kaczyński nic dobrego dla kraju nie zrobił
qanov / 80.48.216.* / 2011-03-29 22:49
brawo gratulujemy kolejnego świetnego pomysłu
studentautomatyki / 193.105.35.* / 2011-03-29 17:09
Jestem studentem studiów inżynierskich kierunku automatyka gdzie komputer jest niezbędny.Na komputerze oprócz pisania sprawozdań trzeba napisać pracę dyplomową oraz uczyć się przedmiotów gdzie operujemy w środowiskach takich jak C++ lub MATLAB. W obecnej chwili nie stać mnie na nawet najtańszy nowy komputer Rodzice w zasadzie już mnie nie utrzymują a stypendium socjalne starczy mi na jedzenie i akademik. Mi żaden komputer, laptop ani żadne pieniądze na komputer według rządu się NIE należą. TO SKANDAL!!!
Obieżyświat / 109.58.47.* / 2011-03-29 00:50
coś tak debilnego mogło powstać tylko w chorych mózgach POpaprańców.lepiej dajcie tym dzieciom jeść i zapewnijcie dostęp do opieki medycznej z prawdziwego zdarzenia.
qanov / 80.48.216.* / 2011-03-29 22:50
coś tak debilnego mogło powstac tylko w polsce, głupotą polski rząd przewyższa całą rosję
Andrzej2 / 83.24.106.* / 2011-03-28 23:42
Mam dosyć idei o charakterze korupcjogennym. Skok na OFE, wyższy VAT wygląda nawet, że 25% niedługo, a teraz jeszcze taki bzdet. Można na 1000 sposobów wspomagać rodziny mające dzieci, ale ten jest najgorszy. Ponieważ to nie jest 1 kwietnia, zakładam, że w PO jest za dużo ludzi o lepkich palcach. Reszta partii też nie jest lepsza, ja się poddaję
www.grajigadaj.com.pl / 89.167.32.* / 2011-03-28 22:23
W dniu dzisiejszym jadąc do pracy usłyszałem szokująca informację na zakup notebooków dla pierwszoklasistów.