Forum Polityka, aktualnościKraj

Lech Kaczyński w 2008 roku chciał lądować mimo niebezpieczeństwa?

Lech Kaczyński w 2008 roku chciał lądować mimo niebezpieczeństwa?

Wyświetlaj:
kik55 / 79.184.23.* / 2010-04-24 10:24
Przecież Money to servis gospodarczy. Czyżby już sprzedali się tej 'salonowej" hołocie . Do kitu tym.
jliber / 2010-04-24 10:59 / Tysiącznik na forum
Dzięki tej tragedii PiS ma szanse wygrać wybory, czy wg Ciebie powrót na ścieżkę narodowego socjalizmu nie ma związku z naszą gospodarką?
idk / 88.156.85.* / 2010-04-24 09:30
Wszystko pięknie, ale wszyscy zainteresowani mówią o tym, że nie było nacisków. Więcej - sugestie o naciskach są traktowane jako obelga wobec pilotów, którzy dla tego typu lotów byli specjalnie wyszkoleni, żeby takim naciskom nie nalegać.
Zresztą, czarna skrzynka wyjaśni sprawę.
Ale dopóki tak się nie stanie, można spokojnie pluć na zmarłych.
Gratulacje, Money.
jliber / 2010-04-24 09:43 / Tysiącznik na forum
Zapominasz że ludzie się UCZĄ. Wystarczyło Kaczyńskiemu raz zniszczyć nerwy pilota procesami w Gruzji, a w Smoleńsku piloci wiedzieli już sami bez nacisków że mają przerypane jak nie wylądują.
idk / 88.156.85.* / 2010-04-24 11:38
Sorry, ale jakimi procesami? Mówisz o medalu, który pilot dostał?
jliber / 2010-04-24 11:41 / Tysiącznik na forum
Medal dostał od ministra z PO, gdyby rząd był PiSu, musiałby pewie emigrować z kraju.
idk / 88.156.85.* / 2010-04-24 09:33
Swoją drogą, może by tak pokusić się o przepytanie pilotów z Jaka, który lądował wcześniej? Spytać, czy były światła na lądowisku, czy było automatyczne naprowadzanie, ponoć zdemontowane po przylocie Tuska i Putina?
Może by tak, no, nie wiem, może to zabrzmi dziwnie, ale... Panowie dziennikarze, akhem... popracować?
OK, wiem, za wiele wymagam. Przepraszam. Wybaczcie.
jliber / 2010-04-24 09:19 / Tysiącznik na forum
A po co miał Kaczyński naciskać na pilota który lądował w Smoleńsku? I to na tego który jako drugi pilot był świadkiem jego nacisków w Gruzji? Przecież on już wiedział że ma przerypane jak nie wyląduje. Wystarczy że Kaczyński procesami zniszczył nerwy i życie zawodowe jego kolegi.
Rossi / 91.189.73.* / 2010-04-24 12:01

2010-04-24 11:22:33 | jliber [ Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi) ]

Wczoraj dokonałeś kilkudziesięci wpisów POdobnej treści, robisz to każdego dnia kto za to Ci płaci?
Oszołomowaty / 89.228.243.* / 2010-04-24 09:47
Jliberku drogi, widzę, że Cie przedruki z najwspanialszego GóWna nastroszyły jak kogucika po nocnej orgi. Nie wspomniała GóWnian, że pilot za "odwagę" został wynagrodzony medalem przez Klicha i nie miał żadnych problemów oprócz , jak to ujęła najwspanialsza GW, głębokiej depresji", której jak widać ulegają najświetniejsi piloci polscy. Tak więc nie miałby "przerypane", a w najgorszym razie groził mu tylko medal. Nie ujęła też w swej notatce, że na tym samym lotnisku w Gruzji wylądował kilka godzin (tylko nie wiem czy później czy wcześniej) Sarkozy.... Problem był w tym , że MSZ z Tuskolandii nie potrafiło dopiąć w kilka godzin sprawa organizacyjnych lądowania w Gruzji. Ale o tym GW na pewno nie wspomni, o to można być spokojnym. A teraz z innej beczki - wiesz co by się stał z pilotem Air Force One, gdyby ten przekazał "opinii publicznej" treść rozmowy pomiędzy nim a prezydentem w kokpicie, podczas lotu ? Na drugi dzień tankował by co najwyżej paliwo do tego samolotu. Ale nie w Tuskolandii
jliber / 2010-04-24 09:58 / Tysiącznik na forum
Ciekawe jaki by "medal" dostał od ministra gdyby to PiS miał rząd... Publiczne oskarżenia o tchórzostwo przez prezydenta kraju i proces sądowy to wg Ciebie pikuś? Całe szczęście że PO jest przy władzy bo pewnie musiałby emigrować. Po nocach mu się musiał śnić horror ponownej wygranej PiS, wiedział że wtedy Kaczyński by się wreszcie odegrał.

Co do tego Twojego śmiesznego zacięcia na GW, pewnie nie uwierzysz ale nie czytam ŻADNEJ polskiej prasy ani nie oglądam ŻADNEJ polskiej telewizji od gdzieś 10 lat już. Nawet The Economist już mi się ostatnio znudził, choć dobry do nauki angielskiego jest.
arch / 2010-04-24 10:30 / Tysiącznik na forum
Meaconing czyli jak oszukać nawigację pokładową - M. Strassenburg Kleciak 19 kwietnia 2010

www.wolnapolska.pl/index.php/Aktualności/meaconing-czyli-jak-oszuka-nawigacj-pokadow.html
jliber / 2010-04-24 10:38 / Tysiącznik na forum
Sęk w tym że Kaczyński musiał dojść do wniosku wedle swojej rusofobicznej pseudologiki paranoi że skoro rosjanie odradzają lądowanie, to znaczy że wszystko jest w porządku.
jliber / 2010-04-24 09:49 / Tysiącznik na forum
On nie leciał nisko, on leciał w mleku, nigdy nie lądowałeś w czymś takim to nie zrozumiesz że ziemię zobaczysz dopiero chwilę przed dotknięciem kół, w takich warunkach się nawet na rowerze nie powinno jeździć a co dopiero lądować samolotem ponad 200 km/h.
arch / 2010-04-24 10:23 / Tysiącznik na forum
Ekspert systemów nawigacji satelitarnej: Wykluczam wersję błędu pilota -

Jak działa nowoczesny system ostrzegania przed przeszkodami TAWS, instalowany w samolotach?

– Wysokość lotu samolotu jest stale porównywana z trójwymiarowym modelem Ziemi: gdy samolot traci wysokość lub gdy znajduje się nisko nad terenem, tzw. Low Level Flight, mapa za pomocą trzech kolorów informuje o niebezpieczeństwie. Czerwony – żółty – zielony pokazują pilotowi skalę zagrożenia. Jednym rzutem oka można rozpoznać niebezpieczeństwo, tzw. Dead Ends. Jeszcze zanim zagrożenie będzie konkretne, można go uniknąć.

CAŁY ARTYKUŁ -www.bibula.com/?p=20857
jliber / 2010-04-24 10:36 / Tysiącznik na forum
Pod warunkiem że wcelujesz w pas startowy oczywiście, tego już TAWS ci nie
zagwarantuje, i to właśnie był problem w Smoleńsku. Samolot nie był za nisko aby
wylądować, gdyby wcelował w pas było cool, zamiast tego przywalił w drzewo.
m0192 / 195.74.79.* / 2010-04-24 10:18
a jakiś przyrząd nie pokazywał wysokości?
arch / 2010-04-24 10:31 / Tysiącznik na forum
SYSTEM TAWS ma dokładność wysokości rzędu 1 metra. Nie można się z nim rozbić.

Informacje techniczne opisuje www.moving-terrain.de/produkte/module/mt-taws.html
jliber / 2010-04-24 10:36 / Tysiącznik na forum
Pod warunkiem że wcelujesz w pas startowy oczywiście, tego już TAWS ci nie zagwarantuje, i to właśnie był problem w Smoleńsku. Samolot nie był za nisko aby wylądować, gdyby wcelował w pas było cool, zamiast tego przywalił w drzewo.
m0192 / 195.74.79.* / 2010-04-24 10:55
a GPS albo coś w tym stylu? Tata kupił GPS i mówi ze dokladnośc jest 5m. Jak my mamy to chyba taki pilot też miał GPS?
jliber / 2010-04-24 11:16 / Tysiącznik na forum
Czy następnym pytaniem będzie dlaczego pilot nie spuścił szyby i nie zapytał się kogoś gdzie jest ten pas startowy?
===== / 94.75.121.* / 2010-04-24 11:15
5 metrow maja GPS udostepnione do szerokeigo uzytku przez USA.
GPS profesjonalne maja 1 m a nawet lepiej.
Pilot samolotu nie korzysta z GPS w taki sposob jak to sobie wyobrazasz.
jliber / 2010-04-24 10:58 / Tysiącznik na forum
Dokładność GPS jest 5 metrów jeżeli stoisz lub wolno jedziesz, a nie prujesz ponad 200km/h zmieniając w dodatku wysokość.
arch / 2010-04-24 15:13 / Tysiącznik na forum
Tawariszcz Paczitaj
-
www.moving-terrain.de/produkte/module/mt-taws.html
1 2 3
na koniec starsze

Najnowsze wpisy