Forum Forum ubezpieczeńSamochodowe

Liberty Direct - opinie

Liberty Direct - opinie

Adam Ryś / 2012-06-18 10:12
Co myślciie o Liberty Direct, jakie macie doświadczenia związane z tą firmą? Byłem niemal pewny, że właśnie tam wykupię ubzepieczenbie, ale ostatnio sporo negatywnych opinii usłyszałem i nie wiem co właściwie mam robić. Piszcie jak wy ich oceniacie
Wyświetlaj:
NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT !!! / 195.43.67.* / 2016-01-26 00:18
Jestem posiadaczką starego Forda Mondeo, ubezpieczenie OC w LIBERTY DIRECT postanowiłam przedłużyć na kolejny rok 2016 ( od 02.01.2016 ) i teraz najbardziej zabawne składka za 2015r wyniosła w promocji 257 zł a w nagrodę za kontynuację otrzymałam propozycję 337 zł i się nie zgodziłam, już miałam wysyłać wypowiedzenie a tu nagle pod koniec grudnia otrzymałam list polecony z nową polisą OC za 280 zł dlatego postanowiłam pozostać w LIBERTY DIRECT, zrobiłam od razu przelew i chyba każdy normalny człowiek powie, że po sprawie, polisa na kolejny rok opłacona i spokój ... , ale to przecież słynne LIBRTY DIRECT które ma setki negatywnych opinii ..., dzisiaj 25.01.2016 otrzymuje pismo z nakazem zapłaty dodatkowych = 67 zł niby za jakieś dodatki do OC na które się rzekomo zgodziłam przy rozmowie telefonicznej w grudniu, a jak nie dopłacę to straszą firmą windykacyjną " Kaczmarski ", jak zadzwoniłam na infolinię to odebrał jakiś "Pan" który stwierdził że się zgodziłam na dodatki do OC w rozmowie telefonicznej której nie był w stanie zweryfikować, po prostu NACIĄGACZE + OSZUŚCI + ZŁODZIEJE => powiem krótko ja nie będę tym NACIĄGACZOM dopłacała ani grosza, mam polisę na 280 zł a nie na 280 zł + 67 zł = 347 zł !!!, a mogłam wysłać wypowiedzenie w grudniu i przejść do AXA DIRECT za 279 zł gdzie już miałam wcześniej wykupione OC i nie było nigdy takich podejść do klienta żeby po opłaceniu polisy firma ubezpieczeniowa przysyłała jakieś dopłaty z "kosmosu wzięte" => POPROSTU SKANDAL PRZEZ DUŻE "S" => JAK CHCESZ KUPIĆ TANIE UBEZPIECZENIE I SIĘ PÓŻNIEJ NIE WKUR..Ć TO WYBIERZ INNEGO TANIEGO UBEZPIECZYCIELA NP AXA DIRECT LUB INNEGO ...
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.70.* / 2016-01-28 11:12
Szanowna Pani, na podstawie danych, które zamieściła Pani w powyższym poście, udało nam się odnaleźć Pani polisę w systemie. Weryfikacja procedur zastosowanych przy jej obsłudze nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Ze względu na obowiązującą nas tajemnicę ubezpieczeniową, szczegółowych informacji na ten temat mogę Pani udzielić jedynie telefonicznie lub w prywatnej korespondencji. Pozostaję do Pani dyspozycji pod adresem: ekspert@lu.pl - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT !!! / 195.43.67.* / 2016-01-28 20:31
Jaka mogła być od was odp, jak zawsze kłamliwa, sprawę opiszę w liście do Ministra Sprawiedliwości => JEST TO CZYSTE NACIĄGANIE I OSZUSTWO ORAZ WYŁUDZANIE DODATKOWYCH PIENIĘDZY !!! => TO TAK JAKBY KUPIĆ SAMOCHÓD NP ZA 3000 ZŁ NA UMOWIE I PO 2 MIESIĄCACH DOSTAĆ OD POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA LIST Z INFORMACJĄ ŻE UMAWIALIŚMY SIĘ NA 3300 ZŁ I TERAZ ŻĄDA 300 ZŁ DOPŁATY ( mimo że przy zakupie uzgodniono kwotę 3000 zł ) => cyt " Weryfikacja procedur zastosowanych przy jej obsłudze ( polisy OC ) nie wykazała żadnych nieprawidłowości. " => RADZĘ UDAĆ SIĘ DO LEKARZA PSYCHIATRY, MOŻE JESZCZE NIE JEST ZA PÓŹNO => A MÓWIĄC W SKRÓCIE TO PRZYPUSZCZAM ŻE MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI PRZEKAŻE SPRAWĘ DO PROKURATURY I WTEDY WASZA NIEPOHAMOWANA CHCIWOŚĆ DOSTANIE W DU.E !!! => MYŚLELIŚCIE ŻE MAŁA MIEJSCOWOŚĆ I TRAFILIŚCIE NA TYPOWEGO BEZMÓZGOWCA I PO WYSŁANIU LISTU OD RAZU BĘDZIE DOPŁATA => ODPOWIADAM = NIE BĘDZIE ŻADNEJ DOPŁATY => MAM POLISĘ ( ORYGINALNY DOKUMENT WYDANY PRZEZ LIBERTY DIRECT NA KWOTĘ 280 ZŁ I KROPKA ) => DODAM ŻE JUŻ MIAŁAM DO CZYNIENIA W ŻYCIU Z TAKIMI NACIĄGACZAMI I ZAWSZE SPRAWA ZOSTAŁA KIEROWANA DO SĄDU GDZIE NIE DOŚĆ ŻE SĄD KAZAŁ PŁACIĆ ODSZKODOWANIE TO JESZCZE OSZUŚCI MUSIELI PŁACIĆ KOSZTY POSTĘPOWANIA SĄDOWEGO ( ŚREDNIO 1500 ZŁ ) => ZATEM GRATULUJĘ SPECYFICZNEGO MYŚLENIA => CHCECIE WYŁUDZIĆ 64 ZŁ A STRACICIE PRZEZ TE CWANIACTWO WIELOKROTNOŚĆ TEJ KWOTY !!!

JAK TAK LUDZIOM KTÓRZY WAM OPŁACAJĄ POLISY PRZYSYŁACIE PÓŹNIEJ TAKIE "CICHE" BEZPODSTAWNE DOPŁATY TO ROCZNIE ZŁODZIEJSKIE PRZYCHODY NP KILKUNASTU TYSIĘCY UMÓW NIEŹLE SIĘ MNOŻĄ !!! => DLATEGO OPRÓCZ SĄDU ( SPRAWIEDLIWOŚĆ MUSI BYĆ !!! ) => WYSYŁAM PISMO DO RZECZNIKA UBEZPIECZONYCH I RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA.

MACIE PECHA, TYM RAZEM TAKI NUMER WAM NIE PRZEJDZIE !!! => TRAFILIŚCIE JAK KOSĄ W KAMIEŃ !!!

JAK SIĘ WKŁADA KIJ W MROWISKO LUB WRZUCA GRANAT DO SZAMBA TO TRZEBA WCZEŚNIEJ MIEĆ ŚWIADOMOŚĆ JAKIE SĄ TEGO KONSEKWENCJE !!!

POZDRAWIAM OSZUSTÓW , NACIĄGACZY I ZŁODZIEI Z LIBERTY DIRECT !!!
Inez735 / 89.73.228.* / 2015-10-30 09:00
Miesiąc temu zapłaciłam za OC( z góry za rok) w dniu dzisiejszym mi się skończyło a nie dostałam nowego (w żadnej z form!!). Zostałam bez ubezpieczenia OC z zapłaconą składką za cały rok. Do tego dzwonie proszę się dyskutuje z różnymi kobietami i każda mi wpiera że zostało wysłane! Dziwne jest to że jeśli chodzi o maila to rachunek przyszedł od razu, a OC przez cały miesiąc dość nie może.... może wybrało się pieszo??? Skargi też nie pomogły.... mogę sobie czekać na zwrotny telefon...... Masakra z tą firmą! Odradzam!!!
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.84.* / 2015-11-02 11:10
Szanowny Panie, jeszcze raz uprzejmie proszę o przesłanie danych polisy na adres: ekspert@lu.pl. Pozwolą mi one zweryfikować proces obsługi i wpłynąć na rozwiązanie sytuacji. Zachęcam do kontaktu! Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
pawelec1122 / 31.61.140.* / 2015-07-18 08:29
Liberty to firma ktora toszeczke kombinuje na stalych klientach , co roku place wiecej o kilanascie zlotych za oc , niepowodujac zadnych szkod a kiedy wyliczam skladke od nowa jako anonimowy na tych samych parametrach to wychodzi mi o kilkadziesiat zlotych mniej , chyba pozegnam sie z takim ubespieczycielem , skladka powinna byc stala a nie jakies co roku dodawanie zlotowek sie odywa
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.68.* / 2015-07-23 12:01
Szanowny Panie, wycena składki jest zależna od bardzo wielu czynników. Wpływa na nią m.in. stale zmieniający się wiek samochodu czy miejsce jego parkowania. Chętnie sprawdzę, jakie zmienne wpłynęły na wzrost Pana składki - uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Zachęcam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
DoDek999 / 185.15.81.* / 2015-04-23 11:29
Właśnie otrzymałem propozycję kontynuacji polisy oc na samochód, który sprzedałem jakiś czas temu. Co w tym dziwnego?? A no to, że pismo datowane jest na 14.04.2015. W tymże piśmie jestem informowany, że dnia 24.03.2015 roku ulega rozwiązaniu moja polisa i w trosce o zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, firma LU przedstawia mi taką oto propozycję: Przy zniżce 60%, która jest uwzględniona na piśmie, za samochód Nissan Primera z 1998 roku, kwota ubezpieczenia wynosi !!!!!5011,57 zł!!!! Słownie: PIĘĆ TYSIĘCY JEDENAŚCIE ZŁOTYCH I PIĘĆDZIESIĄT SIEDEM GROSZY. Termin płatności składki to 21.03.2015. Przypominam, że pismo datowane na 14.04.2015 roku. Wnioski wyciągnijcie sami :) A tak na koniec do fajnie, że mam tak duże zniżki i jeżdżę bezszkodowo, bo w przypadku braku zniżek, kwota opiewała by zapewne na ponad 10 tyś zł za samochód wart 1500 zł. Miłego dnia.
darek2015 / 79.191.194.* / 2015-05-19 09:07
mam podobną sytuację, tylko że ja kupiłem samochód w styczniu z polisą ważną do 14 maja, a 15 maja dostałem wezwanie do zapłaty za polisę z terminem płatności do 27 kwietnia, na polisie otrzymanej od sprzedającego jest składka 360zł ja dostałem wezwanie na 542,30, zaznaczam że nikt się ze mną nie kontaktował i nigdy nie byłem klientem LIBERTY nie wiem na podstawie czego i jakim prawem składka została wyliczona, po próbie wyjaśnienia sprawy telefonicznie otrzymałem informację że składka jest wyliczona prawidłowo i mam zapłacić, a już następnego dnia dostałem SMS-a że termin płatności za moją polisę (której nigdy nie zawierałem)miną 18 maja 2015 !!!. Brak mi słów bo jak poprosiłem o kontakt podając nr telefonu osobę z którą będę mógł to wyjaśnić to uzyskałem informację że w takich sprawach to oni się nie kontaktują. Pozostawiam do oceny własnej
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.68.* / 2015-05-20 15:18
Szanowny Panie, proszę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące procedur stosowanych przez Liberty. Chciałbym też wyjaśnić, że za udzielenie nabywcy wszystkich informacji na temat polisy odpowiedzialny jest komis. Niestety, zdarzają się przypadki, w których sprzedawcy wprowadzają swoich klientów w błąd lub nie przekazują im pełnych informacji na temat umowy ubezpieczenia. Jeżeli tak było w Pana przypadku, również proszę o informację - istnieje możliwość wykluczenia z naszego programu komisów, które nie przestrzegają tych zasad. Z góry dziękuję i pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.68.* / 2015-04-28 09:21
Szanowny Panie, chciałbym zbadać tę sytuację. Uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy wraz z krótkim opisem sprawy na adres: ekspert@lu.pl. Zweryfikujemy procedury zastosowane przy wycenie składki i wysyłce wspomnianego pisma. Z chęcią odpowiemy też na inne Pana pytania dotyczące naszych polis. Zachęcam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
Salma / 91.202.230.* / 2015-04-14 20:36
Oceniam ich całkiem dobrze. Natomiast jeśli chodzi o kupienie pojazdu w komisie... niestety większość ludzi kupując auto w takim miejscu nie sprawdza czy pojazd ma ważne ubezpieczenie OC (np. osoba, która wstawiła pojazd do komisu miała swoją polisę). Później zawierają własną umowę OC bez wypowiedzenia tej zbywcy i rodzi się problem. Ważne jest, by zawsze sprawdzać czy zakupiony pojazd posiada ważną umowę ubezpieczenia OC.
Henio 25 / 178.37.39.* / 2015-03-04 16:52
Opinia o LU , dorzucę swój kamyczek do ogródka niezadowolonych, zawiedzionych. Z OC sprawcy jako poszkodowanemu zaproponowali mi odszkodowanie w wysokości 30% wyceny serwisu.Bez mojej zgody wysyłają pieniądze na konto wskazane w zgłoszeniu szkody według swojej oceny z za biurka kwestionują zakres szkody pomimo oświadczenia sprawcy. Powodzenia.
Przykład szkoda nr997931/1072371.
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 31.178.44.* / 2015-03-09 16:44
Szanowny Panie, bardzo dziękujemy za wiadomość - cieszy nas, że sprawa została rozwiązana pomyślnie. Gdyby miał Pan jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, zapraszam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Z chęcią udzielę Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
KOLEJNY POSZKODOWANY / 91.234.126.* / 2015-02-24 15:18
TA FIRMA TO WYŁUDZACZE PIENIĘDZY UWAZAJCIE!!!!!!!
JADAC W DESZCZU AUTOSRADA UDERZYŁEM W BARIERKE ,NIKOMU NIC SIE NIE STAŁO ,ODJECHALEM Z NIEBEZPIECZNEGO MIEJSCA ZDARZENIA ,DOMAGAJA SIE ODE MNIE 9000ZŁ ZA ZEKOME WYPLACENIE ZARZADCY DRÓG ZA PORYSOWANA BANDĘ ZLODZIEJE
POSZOKOWAN / 91.234.126.* / 2015-02-24 15:22
ICH ZDANIEM MIALEM TAM STAC I WEZWAC UBEZPIECZYCIELA. JAK ZADAŁEM PYTANIE CO BY BYŁO GDYBY WSKUTEK MOJEGO TAM STANIA POWIEZDRZAŁY WE MNIE INNE POJAZDY I POZABIJAŁ BYM LUDZI ODPOWAIADAJA SMIEJACYM GŁOSEM ZE MAM BUJNA WYOBRAZNIE
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.68.* / 2015-02-26 15:27
Szanowny Panie, proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Znając szczegóły opisanej sprawy, będę mógł udzielić Panu konkretnych informacji na jej temat i zweryfikować zastosowane procedury. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
poszkodowany 99 / 94.254.133.* / 2015-02-19 18:41
To najgorsza firma z możliwych kto nie wierzy i liczy że będzie wszystko ok w razie szkody to niech kupi polisę niestety wyboru nie mają osoby poszkodowane przez ubezpieczonych w tym pseudo towarzystwie jestem jedną z nich walczę już kilka miesięcy i wam wszystkim też życzę wytrwałości
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.65.68.* / 2015-02-24 11:55
Szanowny Panie, chętnie zweryfikujemy szkodę, o której mowa. Uprzejmie proszę o przesłanie jej numeru na adres: ekspert@lu.pl - będziemy mogli przeanalizować dostępne dane. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
Damgess / 156.17.100.* / 2015-01-15 15:38
Zgadzam się, że to oszuści. To jest jedna wielka szajka, która kradnie w biały dzień śmiejąc się wszystkim w twarz. Podobnie jak Pan wyżej mi także ubezpieczyli samochód, którego nie posiadam. Pojazd sprzedany w lipcu a umowa zawarta w listopadzie na mnie. Straszne zdziwienie gdy przyszło wezwanie do zapłaty. Po wizycie w siedzibie LD niestety umowa ubezpieczeniowa się nie znalazła. Oszuści, oszuści!
Ekspert Liberty Ubezpieczenia / 89.72.232.* / 2015-01-19 10:57
Szanowny Panie, dziękuję za opinię na temat naszej firmy. Z chęcią zapoznam się bliżej z opisaną sprawą i udzielę Panu dodatkowych informacji na temat zastosowanych w niej procedur. Zapraszam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
Gerwazy 23 / 5.172.252.* / 2014-10-29 19:38
Czy prócz tego kodu promocyjnego do Liberty, który przewija się przez różne fora [...] istnieje może jakiś taki, dający dodatkowe zniżki stałym klientom?

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
a.pedzisz / 85.219.151.* / 2014-10-28 18:01
Zdecydowanie odradzam!!! Wypłacają komuś odszkodowanie z Twojego OC bez Twojej wiedzy. W razie szkody trzeba się prosić o oględziny (w naszym przypadku ponad tydzień). Posiadaliśmy Assistance Premium- najwyższe ubezpieczenie - centrum alarmowe odmówiło auta zastępczego, nie udzieliło pomocy prawnej (mimo zapisu w umowie). Odszkodowanie wypłacone zaniżone. O resztę walczę od blisko dwóch lat. Na odpowiedź czekasz okres maksymalny- czyli 30 dni - niby zgodnie z procedurą, ale odpowiedź zawiera "dwa zdania".
Generalne porażka. Zero profesjonalizmu, tempo reakcji - minus 10, chamstwo - plus 10, bezczelność, brak konsekwencji i logicznego myślenia. Mistrzowie w zastraszaniu opłatami dodatkowymi, tłumaczone później jako "pomyłka pracownika"
Biuro Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia / 85.232.245.* / 2014-10-31 12:34
Szanowna Pani, zakres usług świadczonych w ramach polisy jest ściśle określony treścią umowy. Z usług, które są w niej wymienione, firma bezsprzecznie ma obowiązek się wywiązać. Jeżeli Pani zdaniem Liberty nie dopełniło zobowiązań wynikających z podpisanej umowy, uprzejmie proszę o przesłanie szczegółów sprawy oraz numeru polisy na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Pozwoli mi to zweryfikować zastosowane procedury. Z chęcią odpowiem też na wszystkie Pani pytania dotyczące sprawy. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
saeln95 / 213.5.46.* / 2014-06-03 11:19
Sprawca jechał za szybko i wjechał na pas naszego pojazdu i uszkodził boki i przód nr sprawy: 960663/1030743 jest prawie 60 dzień a oni od dwóch tygodnii wzlekają z decyzją czy są odpiwedzialni czy nie, Mało tego szkode wycenili na ok.10 000zł a serwis na 35000zł a oni stwierdzili ostatecznie ze widza kwote 24 000zł. BANDA ZŁODZIEJI!!! nie chcą wysyłać dokumentów i akt szkody od miesiąca. Poczekam do końca tygodnia jak nic sie nie wyjaśni w sprawie ide z tym wszystkim DO SĄDU. jednego żałuję że nie kazałem czekać te dwie godziny na policję ale i tak w sądzie dam z nimi rade. Unikać ich i się nie ubezpieczać. ODRADZAM bo potem z was będą ściągać kase jak ubezpieczyciel powie że onie nie widzą powodu dlaczego mieliby brać odpowiedzialność za szkodę.
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct / 85.232.245.* / 2014-06-04 08:48
Szanowny Panie, dziękuję za podanie numeru sprawy - dzięki temu będę mogła odnaleźć odpowiednie dane w systemie i przeanalizować jej przebieg. Zachęcam do przesłania wiadomości na mój adres mailowy: aneta.linek@libertydirect.pl. W prywatnej korespondencji będę w stanie udzielić Panu dokładnych informacji o zastosowanych procedurach. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
Liberty Slave / 46.171.183.* / 2014-09-03 12:22
Możecie sobie darować pisanie na maile Pań z Obsługi klienta. Napisałem - zero odpowiedzi. Ale za to jak fajnie na forum wygląda taka troska ;-)
Mając wykupione Assistance Premium - nie przyznano mi samochodu zastępczego. Wg. Liberty żona może jeździć autem z rozbitą tylną szybą z 8 miesięcznym i 5 letnim dzieckiem. Już więcej nic tam nie ubezpieczę.
Biuro Obsługi Klienta / 85.232.245.* / 2014-09-12 17:23
@Liberty Slave: Szanowny Panie, otrzymałam Pana wiadomość 3 września i niezwłocznie oddałam sprawę do weryfikacji. Niestety, biorąc od uwagę, że sprawa została również przekazana do KNF, czekamy obecnie na wytyczne Komisji. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła udzielić Panu więcej informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
ewel1112 / 78.88.33.* / 2014-08-07 16:29
U mnie sytuacja podobna sprawca napisał oświadczenie uszkodzone drzwi dokumenty wysłane w ciągu 2 dni , a od 40 dni oni wyjasniaja sprawę , dzwonie na biuro pbsługi a tam każdy mówi to samo właśnie pisze pismo do RZECZNIKA KONSUMENTA
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct / 85.232.245.* / 2014-08-25 08:49
@ewel1112: Szanowna Pani, chciałabym poznać szczegóły opisanej sytuacji. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości ze swoim numerem polisy na adres aneta.linek@libertydirect.pl. Znając Pani dane, będę mogła zweryfikować proces obsługi i przyspieszyć rozwiązanie sprawy, a także udzielić Pani dodatkowych informacji. Z góry bardzo dziękuję - Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
Renata 616 / 89.68.105.* / 2014-06-14 11:38
Wielkie złodziejstwo sprawca kolizji przyznał się do wszystkich wyrządzonych szkód mimo to LIberty Direct pozwoliło mi pomalować plastikowy element i wypłaciło 400 PLN, złodziejstwo i oszustwo w biały dzień nikomu nie życzę przymusu współpracy z tą pseudoubezpieczalnią, niestety moja sprawa skończy się w sądzie co znacznie wydłuży wypłatę świadczenia ale inaczej nic od tych złodzieji nie odzyskam.
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct / 85.232.245.* / 2014-06-17 09:15
@Renata: Szanowna Pani, ponawiam swoją prośbę o przesłanie wiadomości z numerem polisy lub szkody na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Z chęcią przyjrzę się opisanej przez Panią sprawie i udzielę dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
saeln95 / 213.5.46.* / 2014-06-06 12:44
Witam
pozwoliłem napisać do Pani. Mam nadzieję że będzie mogła Pani przyśpieszyć to wszystko :)

Pozdrawiam
jacek228 / 95.40.66.* / 2014-06-02 12:21
liberty direct to złodzieje
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct / 85.232.245.* / 2014-06-09 18:56
@jacek228: Szanowny Panie, chciałabym poznać przyczyny Pańskiego niezadowolenia. Zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
Anna Ch. / 204.136.242.* / 2014-05-16 11:06
...miałam samochód ubezpieczony na OC/AC w Liberty Direct. W międzyczasie samochód zmienił właściciela, który korzystając ze swoich praw wypowiedział umowę z Liberty i zmienił na innego ubezpieczyciela. To koniec sprawy? A skąd! Liberty nęka mnie wezwaniami do zapłaty za wznowione ubezpieczenie (!!!!przecież umowa została wypowiedziana przed upływem pierwszego terminu, na który została zawarta, a samochód od dawna nie jest już mój!!!), a teraz nasłała na mnie firmę windykacyjną, która nęka mnie smsami i mailami! I na nic pisma wyjaśniające, że umowa została wypowiedziana, potwierdzenia doręczenia wypowiedzenia umowy itd... never ending story. Ciekawe co jeszcze spotka mnie ze strony Liberty i Kaczmarski Inkasso. Ostrzegam, umowa z nimi to jak KONTRAKT Z DIABŁEM, nie da się wypowiedzieć... Zdecydowanie odradzam.
odon13 / 37.248.254.* / 2014-07-09 11:06
windykator NIE MOŻE..

polecam złożyć zażalenie do rzecznika praw konsumenta oraz sprawę do Policji o nękanie.

bardzo łatwo to można zakończyć.
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct / 85.232.245.* / 2014-05-19 11:58
@Anna Ch:Szanowna Pani, ponawiam swoją prośbę o przesłanie maila z numerem polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi odnaleźć Pani konto w systemie i zidentyfikować zastosowane procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
zapytanie o rabat / 217.113.137.* / 2014-04-12 11:18
Ja chciałbym również zapytać się o kod promocyjny do Liberty Direct - tzn. znalazłem to samo co kilka postów poniżej "Kod promocyjny Liberty Direct 75369166 50 zł na OC, 100 zł na AC"

To w końcu na na OC + AC wychodzi 100 zł, czy 150 zniżki? Z góry dziękuję za odp.
lepszeoc.pl / 82.160.132.* / 2014-05-16 10:41
Kod promocyjny Liberty Direct 75369166 uprawnia do jednorazowej zniżki w wysokości:

- 50 zł dla OC,
- 100 zł dla pakietu OC/AC

Dla powyższego przypadku - pakietu OC + AC rabat wyniesie zatem 100 zł
do początku nowsze
1 2 3 4

Najnowsze wpisy