lena22
/ 79.184.252.* / 2017-11-27 20:40
Zadzwonił do mnie konsultant w sprawie kontynuowania polisy auta AC i OC . Nie dał mi dojść do słowa. Obliczył kwotę ubezpieczenia auta, po czym chciał, abym podała dane karty, ja na to, że nie, ponieważ dane mojej karty są tylko dla mnie i nikomu ich nie podam. Sama umiem płacić kartą, robię to b. często i sama zapłacę za polisę, tak jak w ubiegłym roku. Na to otrzymałam odpowiedź, że nie ma takiej opcji!!!
Co się u nich dzieje? Dlaczego żądają przez telefon poufnych danych? Jako klienci nie jesteśmy bezrozumni, potrafimy sami dokonywać opłat drogą elektroniczną, i innych. Takie postępowanie i traktowanie nas przez konsultantów Link4 nadaje się tylko do nagłośnienia oraz wdrożenia działań właściwych instytucji.
Samochód ubezpieczę gdzie indziej.