Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Lotnictwo cywilne na świecie: Era wielkich samolotów pasażerskich odchodzi w przeszłość?

Lotnictwo cywilne na świecie: Era wielkich samolotów pasażerskich odchodzi w przeszłość?

Wyświetlaj:
polak1 / 32.217.6.* / 2015-04-26 12:10
gosciu co ty piszesz , zobacz na lotniskach co sie dzieje , a nie pisz bzdur , juz teraz jest za malo rejsow a samoloty pelne jak nigdy , a bedzie jeszcze pelniej zobaczysz - otworz oczy
uk / 82.20.108.* / 2015-04-26 11:20
że w ogóle nie interesuje ich gdzie mieszkają pasażerowie latający 20 razy w roku, jedynie gdzie można polecieć raz w życiu na wakacje. Kompletna masakra z tymi połączeniami lotniczymi
LOL1016 / 159.205.190.* / 2015-04-26 11:00
A to zdjęcie ruskiego trupa sprzed epoki to a propos czego?
YAROOO / 82.28.197.* / 2015-04-26 10:46
Artykul raczej nie trafiony,ot na miare redakcji WP...
A co do 747,to on ma konkurenta we wlasnej stajni,dwusilnikowego 777.Po prostu latanie 777 kosztuje ok. 15% mniej,do tego mozna wybrac sposrod kilku odmian najodpowiedniejszy wariant.
pomaranski / 62.232.113.* / 2015-04-26 11:46
chyba pomyliłeś firmy 777 ma dwa silniki, A340 ma cztery
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
lolo822 / 83.22.242.* / 2015-04-26 17:44
gościu chyba u ciebie coś nie tak z umiejętnością rozumienia tego co czytasz, przeczytaj powoli jeszcze raz poprzednika i to jak go skomentowałeś ...
como / 164.127.45.* / 2015-04-26 09:33
Co za bzdura ..na trasach międzykontynentalnych lata się dużymi samolotami ruch jest coraz większy faktem jest ze używa się także maszyn dwusilnikowych jak a330 lub b777 ale one także należą do klasy tych największych . Przy sprzęcie typu a380 można zabrać naprawdę dużo paxow i w związku z tym obniżyć cenę jednostkowego biletu.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
rono187 / 5.172.247.* / 2015-04-26 09:21
Busy wygrały z autokarami to i kukuryźniki wygrają z olbrzymami.
lulja / 88.202.117.* / 2015-04-26 08:22
Jezeli chodzi o zamowienia na 747 i 380 w ub roku to oczywiscie ze byly. O ile dobrze sie doliczylem to 747 -14 szt, m.in. transaero, air china, cargolux, silkway.
380- 20 szt amadeo
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
opson / 192.109.140.* / 2015-04-26 07:23
Bzdura.
Na niebie już jest mało miejsca.Rozwój małych samolotów jest ograniczony i to bardzo. Lobby zadba, aby odległości w jakich mogą latać samoloty wyeliminowały z rynku małe maszyny.
A co do dużych to mało kto jeżeli może sobie pozwolić chce się telepać zatłoczonym kolosem. 2h wcześniej na lotnisku, po przylocie też masa ludu. No i wielkie firmy transportowe oszczędzają gdzie mogą stąd coraz więcej wypadków. Przyszłość to kolej jeżdząca 1000km/h, a nie samoloty które będą spadać w coraz większej ilości.
tasak336 / 46.112.109.* / 2015-04-26 11:00
"Lobby zadba, aby odległości w jakich mogą latać samoloty wyeliminowały z rynku małe maszyny."

to lobby potrafi wpłynąć na odległość np. między Paryżem a Nowym Jorkiem?
Polak 1986 / 79.217.153.* / 2015-04-26 10:10
Masz rację Ale prędkość 1000km/h to narazie nie realne
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
zaaaawq / 89.66.76.* / 2015-04-26 09:52
Expert
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Kolo z Pikolo / 46.112.6.* / 2015-04-26 07:17
Wzrost liczby pasażerów jest spowodowany większą liczbą przelotów a nie większą liczba chętnych na dany lot ! - zatem inwestycja w zakup molocha jest dla firmy nieopłacalna a przede wszystkim ZBĘDNA !
qazek / 80.55.178.* / 2015-04-26 07:35
Więc zlikwidują kilka lotów na rzecz tego jednego i to co do tej pory było wg ciebie zbędne stanie się KONIECZNOŚCIĄ !
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
tania linia z / 94.251.215.* / 2015-04-26 04:00
nadchodzi nowa era lubitz przejmuje frajera
porażka boli / 185.78.133.* / 2015-04-25 23:33
no niestety A380 jest największy i najnowoczesniejszy.... i tyle
asp76564 / 87.207.143.* / 2015-04-25 23:27
a to wszystko dlatego, że ludzie chcą latać za przysłowiowe 1 zł, więc zaczęło się oszczędzanie i kupowanie używek, floty tanich linii się starzeją i nic się z tym nie robi.
KI / 194.146.217.* / 2015-04-26 04:00
Dla tego Ryanair kupił ponad 200 nowych samolotów u Boinga ;)
kolczyk / 31.61.129.* / 2015-04-25 21:49
a czemu głównym zdjęciem jest szpiegowski an 30 ?
Cyborg28 / 83.144.116.* / 2015-04-25 21:45
Główną przyczyną braku zmówień na te giganty są powszechne już wiadomości o planach kolosalnego rozwoju produkcji doskonałych samolotów i śmigłowców już produkowanych w III R P, albo takich, których kariera się zaczyna, jak rewelacyjnego Flaris Lar1 (Zobacz): https://www.google.pl/search?q=samoloty+produkowane+w+polsce&oq=SAmoloty+produkowahe+&aqs=chrome.1.69i57j0l5.19422j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8>

Najnowsze wpisy