Forum Forum pracyOferty - zatrudnię

Manager ds. Administracji Obiektu

Manager ds. Administracji Obiektu

Joanna HRC / 2007-09-14 13:55
HR Compass dla swojego klienta, dynamiczne rozwijajacej się firmy z obszaru opieki zdrowotnej poszukuje:
 
Managera ds. Administracji Obiektu
 
Opis obowiązków:
1.Zapewnienie poprawnego funkcjonowania dużego obiektu od strony technicznej
2.Zapewnienie realizacji odpowiednich procedur jakościowych i bezpieczeństwa
3.Koordynowanie pracy zespołu technicznego i administracyjnego
4.Utrzymywanie właściwych relacji z dostawcami i z klientami wewnętrznymi
 
Oferujemy:
1.Pracę w pełnym wymiarze godzin
2.Długookresowe zatrudnienie
3.Pracę w stabilnej firmie
4.Możliwości rozwoju zawodowego
 
Wymagania:
1.Wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie techniczne
2.Dobra orientacja w zagadnieniach technicznych związanych z nadzorem i utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów handlowych, biurowych, przemysłowych itp.
3.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
4.Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
5.Umiejętność organizacji pracy i czasu, ustalania priorytetów
6.Samodzielność, inicjatywa, umiejętność rozwiązywania problemów

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem AO/M/01 na adres rekrutacja@hrcompass.com.pl

Najnowsze wpisy