Forum Polityka, aktualnościKraj

Mandaty słabo ściągane

Mandaty słabo ściągane

Money.pl / 2013-06-21 08:26
Komentarze do wiadomości: Mandaty słabo ściągane.
Wyświetlaj:
czessio / 83.6.118.* / 2013-06-23 09:37
A ja mysle - po prostu :zawiniłeś płac.I nie może być tak,że jedni płaca a drudzy uważają ich za frajerów. Państwo musi sciagac nalożoe kary W przeciwnym wypadku - hulaj dusza, peikla nie ma,,,,
Waniek / 2013-06-21 10:22 / Bywalec forum
No cóż młodzi nie mają pracy i nie mają dochodów z lewizny na zachodzie nikt się nie będzie tłumaczył więc nie ma kto płacić. Oby tak dalej ministerstwo transportu drogowego i ministerstwo pracy a dojdziemy do poziomu 60%.
Jacek Zbyszko / 46.20.121.* / 2013-06-21 09:46
Szanowni Państwo! Jestem kierowcą od lat. Mimo super bezpiecznej jazdy jaką uprawiam zdarza mi się przekroczyć prędkość o 15km/h - jak każdemu w tym kraju. Nawet jak jeżdżę z GPS , żeby mieć dodatkowy impuls do zdjęcia nogi z gazu.Od jakiegoś czasu patrzę też w tylne lusterko, czy menda nie jedzie za mną...

Wychodzę z założenia, że pieniądze z mandatów i tak zostaną zmarnowane w taki czy inny sposób, więc nie płacę do końca. Przychodzą różne pisma róznej maści. Każdą stówę (ciężko zarobioną) wolę przeznaczyć na swoje dzieci. NIe wysiadam nawet z samochodu, żeby obejrzeć nagranie. Po prostu biorę te wypociny i wyrzucam do kosza. Jestem w tych 30-tu procentach społeczeństwa o którym mowa w artykule.
Jest wielu kierowców , którzy starają się jeździć bezpiecznie na polskich drogach a mimo to od czasu do czasu coś się trafi. Polecam nie płacić.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
(@) / 89.70.214.* / 2013-06-23 12:06